15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Madeliefje neehoor zeker niet :) bij de eerste kende ik de roze wolk het enthousiasme, wat heerlijk onbezonnen. Die onschuld is er van af. Het is jammer, maar het is niet anders. Ik vind het juist heerlijk als mensen nog zo ratelen. Ergens in een grijs verleden heb ik dat ook gedaan en ik denk er nog steeds met een glimlach op m'n gezicht aan terug. Is echt niet om jou, meer mensen die er langer over doen en dan de opmerking geven maar ja jij bent altijd zo zwanger... Uhh ja maar ondertussen ben ik ook alweer vanaf juni 2015 bezig... Zeker niet om jou hoor! Ik vind dat geratel juist leuk.
    En mijn oudste zus is na 10 jaar zwanger geworden, het kan zomaar... Ik ken wel het schuldgevoel, maar zij heeft nu ook een heerlijk dochtertje

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik heb bewondering voor je Meijtje!! En ik duim nog harder dat deze kleine lekker bij je blijft zitten!! :)
    Ik hoop echt dat het bij mn zus gaat lukken! Ze wilde altijd al dolgraag kinderen. Maar het is van twee kanten moeilijk vruchtbaar, dus lastig! Als je door gunfactor anderen zwanger zou kunnen wensen...wat zou dat al veel blijdschap geven in de wereld:)

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Madeliefje dat zeker. Mijn ma viel met geboorte van haar kind, die was aan de wat vroege kant... dus uit de narcose gehaast om het wondertje van haar te bekijken. Zo bijzonder. Wonderlijk kindje. Je verzint het gewoon niet en toch <3 prachtig.
    Ik hoop voor jouw zus dat de dag ook mag komen, net als mijn zus, ik hoop dat haar kinderwens in vervulling mag gaan.

En dank je wel, we gaan het zien. Ik heb veel positieve energie, dat is al een hele stap.

4. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Jeetje Meijtje wat een verhaal, vanuit hier ook veel bewondering voor jou.

Verder zie ik veel nieuwe afspraken staan, spannend! Ik ga maandag bellen.

In het weekend heb ik enkel mijn telefoon om te reageren over het algemeen, dus reageer door de weeks uitgebreider. Lees wel trouw alles mee.

Vanmorgen nog een clearblue digital gedaan, zie hier de mooie uitslag.

Bijgevoegde bestanden:

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Mooie test faeliv!! :)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    IMG_20170114_090132.jpg

mijn test vanmorgen, streepjes zijn nu even donker. vergeleken met dinsdag en donderdag weer donkerder.(foto onder)

IMG_20170112_084117.jpg

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @faeliv mooie test!!:) ik ga maandag een CB doen.

8. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Jij hebt ook mooi oplopende testen Madelief! Super!

9. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Nou en toch zegt mijn gevoel hier dat het al mis is gegaan... week voor m'n nod al steeds misselijk en vorige week vrijdag voor het eerst positief getest.. elke keer misselijk maar dat is nu donderdag voor het laatst geweest... gister alleen 2x moeten kokhalzen maar was geeneens misselijk... en voel me gewoon algeheel niet meer echt zwanger... hoop dat het vals alarm is maar m'n gevoel is niet oké... durf ook niet meer te testen

10. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He dames mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    Ik ben Simmer, 29 jaar oud en net een positieve test gedaan voor ons 2de wondertje. Ben al trotse moeder van een knap kereltje van 9 maanden, maar vind het weer net zo spannend als bij de eerste. Mijn cyclus was tussen de 28-37 dagen dus nog niet echt regelmatig maar verwacht ergens eind september uitgerekend te zijn!

Liefs Simmer

11. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Dit is mijn test van vanmorgen &#128525;

Bijgevoegde bestanden:

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Mooie test madelief!!

Monet
    Oh nee toch meid :( hopelijk is het vals alarm!!

Welkom simmer!!
    Gefeliciteerd!!
    Mooie test :)

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Monet ik zou me geen zorgen maken hoor. Bij me eerste zwangerschap heb ik helemaal geen kwaaltjes gehad. Nu was ik vorige week ook flink misselijk en nu ook niet meer zo heel erg. Zolang je geen extreme krampen krijgt zou ik me geen zorgen maken hoor

14. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Tja dit is nu officieel m'n 4e zwangerschap dus durf wel te zeggen dat ik m'n lichaam inmiddels wel ken tijdens een zwangerschap... vorige x heb ik helemaal niks gemerkt aan dat het mis is gegaan.. had geen bloedverlies, geen krampen niks..bleek het hartje al anderhalve week gestopt te zijn...

Het lijkt mij toch dat je wel IETS moet voelen dat er wat gaande is? En vooral nu ik wel symptomen had en nu al 2 dagen niks noppes nada... Dat baart me dan wel zorgen... ook al weet ik dat symptomen ook geen garantie geven dat het goed gaat... maar ja...

15. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Monet wat verschrikkelijk die onzekerheid... ik weet ook niet goed wat ik hier op moet zeggen... het enige wat je kunt doen Is afwachten of toch een testje doen...

Simmer mooie test! Welkom

16. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Monet is ook niet aanvallend bedoeld hoor :) voor mij nu ook de 4e zwangerschap waarvan 1 miskraam gehad toen merkte ik het alleen aan de krampen. Bij iedereen verschillend natuurlijk.
    Ik ga voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan &#128522;

17. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Het is maar gewoon afwachten.... hopelijk heb ik het gewoon totaal verkeerd.... ik ga me wel even afzijdig houden hier iig tot de 25e dat ik een echo heb... ben er nu ook veel te veel mee bezig... is ook niet goed

18. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Welkom Simmer! Mooie test! Heb je al een VK gebeld?

Het lijkt of elke VK zijn eigen manier van werken heeft, ene heeft al vroeg een echo en ander pas rond 10 weken. Zijn daar redenen voor?

Monet; ik hoop echt dat je uk blijft plakken.. Heb vertrouwen!!

19. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Monet ik duim voor je, denk wel dat het verstandig is even afstand te houden en afleiding te zoeken. Klinkt makkelijker dan het is, begrijp je gevoel, hier ook 2 miskramen waarvan de eerste pas op de echo duidelijk werd.

VK nog niet gebeld, hebben spreekuur op maandag-woensdag-vrijdag en is geen spoed dus kan wel even wachten tot vrijdag, maandag en woensdag werk ik en vind het niet fijn on op m'n werk te bellen.

Zou een leuk kado'tje met een cb digital kopen voor vl om vanavond bij het eten te geven maar hier steeds regen als de kleine man wakker is dus nu een rammelaar uit de kado'tjesdoos van zolder gehaald, is een klein aapje en de test in de handjes gedaan, benieuwd wat vl zegt vanavond had nog niks gezegd over m'n vermoeden dat t wel eens raak kon zijn omdat het bij de eerste uiteindelijk anderhalf jaar geduurd heeft.

Liefs S

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ben ook paar dagen niet misselijk of iets, maar testjes zijn wel opgelopen en bij vorige zwangerschappen had ik dat ook. Dus dat hoeft niks te zeggen hoor!!:)
    Al ken jij natuurlijk je lichaam het beste, maar ik duim dat het gewoon goed zit!!:)

Deel Deze Pagina