Overstappen van ziekenhuis.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maan14, 4 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Goedemiddag,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het overstappen van ziekenhuis tijdens de zwangerschap?

2. DeniseMK

DeniseMK Actief lid

14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Ik heb er wel ervaring mee maar dat was vanuit Denemarken naar een Nederlands ziekenhuis. Het kon niet anders, maar was een behoorlijk gedoe. Ze hadden gemist dat ik een negatieve bloedgroep had en mijn dochter positief dus ik moest een prik hebben en die kreeg ik eigenlijk te laat. Ook was het Deense dossier dat ik mee kreeg in het Deens dus de artsen hier hadden er niets aan. Als je binnen Nederland van ziekenhuis overstapt is het volgens mij geen probleem, dan kan het dossier gewoon doorgestuurd worden.

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat vervelend dat er zo veel mis liep daar door. Ik ben mijn eigen aan het oriënteren omdat merk heel weinig vertrouwen te hebben in het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling ben. Veel fouten rondom de zwangerschap van onze zoon en daar door ook een beetje onzeker al. En door hoe het nu loopt kwa afspraken etc. Personeel tekort last minut afspraken af of verzetten geeft het me niet echt veel vertrouwen. Al is er in elk ziekenhuis wat natuurlijk.

Deel Deze Pagina