Ik heb hier weleens oproepjes voorbij zien komen van scholen die studenten echo's laten doen om te oefenen maar weet niet waar ik dit kan vinden.. Heeft iemand enig idee? Lijkt me namelijk wel leuk
In Rotterdam kan ook, tussen 20 en 30 weken, zag poster bij verloskundige. Weet alleen contactgegevens niet, moet me nog voor aanmelden... Doe zelf ook mee aan onderzoek naar zwangerschapsvergiftiging, ik krijg 4x gratis echo Maar das alleen bij eerste kindje.
Fonty's Eindhoven doet het ook. Ik heb me ook aangemeld, maar tot op heden niets gehoord zal wel veel animo voor zijn
Ik ben vandaag bij de Hogeschool Rotterdam geweest. Je moet inderdaad tussen de 20 en 30 weken zijn. Volgens mij loopt het nog tot januari, als je interesse hebt moet je maar een pb sturen dan kan ik de contactgegevens naar je sturen.
Huh?! Maar volgens je onderschrift ben je bevallen! Dan is een echo toch helemaal niet meer leuk van zo'n lege baarmoeder?
Hogeschool Rotterdam indd..zit verloskundige opleiding en de laatste jaars moeten leren echo's maken..je moet tussen de 20 en 30 weken zwanger zijn en kan je online aanmelden..je krijgt dan dagen en tijdstippen door welke je zou kunnen..ik heb t ook gedaan en was erg leuk! Duurde 3 kwartier tot een uur ongeveer
Zouzograag dat is de 31e alweer een jaar geleden Ben nu heel pril zwanger en aangezien de miskramen voor mijn zoontje lijkt het me wel fijn om een extra x te kunnen kijken naar mijn kindje