100% zeker zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammiel, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammiel

sammiel Lid

8 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 sammiel, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Hoi allemaal,

17 september (eerste NOD dag)een test gedaan, zeer positief! Hoefde niet eens de 3 min te wachten:D
    Nu twijfelen mijn man en ik of ik wel echt zwanger ben. Ja, klopt test was positief, maar buiten dat merk ik niet (behalve gevoelige borsten). Ik snap t, ik ben dan ook nog maar 6 weken vandaag, maar toch?
    Is dit vreemd? En enige wat ik van de verloskundige krijg te horen is dat het afwachten is. Zolang ik geen menstruatie krijg zou het goed moeten zijn.
    Bij 10 weken heb ik mijn eerste kennismaking en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een echo. Dit zal denk ik rond week 12/13 zijn, gezien zij dit zo willen en een geplande vakantie van mijn kant.
    Nu dus nog maar 2 testen gehaald, even wachten tot ik moet plassen en dan testen.
    Zijn jullie ook zo onzeker? Of ben ik dit alleen???

Oké 2e test is ook positief! Hahahaha, ik denk dat we nu dus echt kunnen gaan feestvieren. Ik ben gewoon een grote druktemaker en veel te onzeker, maar nu niet meer hoor:)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Zijn zeker meer vrouwen zo onzeker hoor! Grappige is dat je zelf al je argumenten om onzeker te zijn, onderuit haalt :D

Positieve test en zwangerschapskwaaltjes hoef je niet te krijgen (wees blij :D) maar kunnen ook nu pas komen.

Ik had vrij snel last van m'n borsten, maar de misselijkheid, maagzuur en sterker ruiken, kwam pas net iets na de 6 weken opzetten.

Snap dat je nog een test wilt doen, voor de zekerheid. Als je een streepjes test hebt, laat je dan niet gek maken als het streepje iets minder roze is, dat zegt helemaal niks!
    En wat je vk zegt is waar, vanaf nu is het afwachten en je lichaam z'n werk laten doen. Is moeilijk, weet het uit eigen ervaring. (Nov '12 miskraam gehad met 9 weken)

Ga er lekker van genieten en probeer je vast te houden aan alle positieve tekenen die je hebt. Heb je er een paar niet, geniet daar ook lekker van hahaha!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meid hoe moeilijk ook niet meer testen! Vanaf 6 weken zit je hcg megahoog d thuistesten kunnen dit soms niet zo goed aan waardoor je een stuk lichter uitvallen. Resultaat nog meer onzekerheid.
    Echt er zijn ook vrouwen genoeg die weinig of niets merken (waaronder ikzelf)
    En soms komen kwalen als misselijkheid en vermoeidheid pas na de 6 weken omdat dan je hormoon zo hoog word.

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hihi hier herken ik me in :D ben nu 10 weken al 4 echo's gehad ivm medicatie en 3x het hartje zien kloppen gister nog en nu geloof ik het pas en als ik naar de foto's kijk lijkt het me nog zo onwerkelijk heb er wel 50 testen tegen aan gegooid alleen op een begeven moment werden die ook lichter behalve de testpoint maar de kv kon het al niet eens meer aan, nu heb ik " geluk" dat ik elke 2 weken een echo krijg al is de reden waarom niet leuk maar ik heb ook totaal geen kwaaltjes, ja m'n borsten en nu steeds meer moeten plassen en savonds maagpijn, we geloven het nu wel maar ik denk dat het echte echte besef pas komt als ik straks een buik heb en aan de kamer ga beginnen etc,

5. sammiel

sammiel Lid

8 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, wat leuk dat jullie ook zo onzeker zijn.
    Maar de eerste test was een zeer duidelijk + en nu 1 met 2 streepjes; en die waren weer bijna meteen zichtbaar, niet eens vaag aanwezig, maar gewoon duidelijk aanwezig, precies wat ik nodig heb;) duidelijkheid.
    Maar inderdaad we zijn zwanger en ik ga echt niet meer testen hoor;)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hihi gefeliciteerd met je zwangerschap me vriend werd zo gek van me wij wouden zowizo 1-2 2-3 en 3+ van de cb hebben toen we die hadden en ik weer begon te twijfelen hadden we nog 1 ongebruikte digi liggen dus m'n vriend best wel gepikeerd nou dan doe je die toch.
    ! En als die 3+ is wil ik er niets meer over horen haha natuurlijk was die 3+ :p

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gefeliciteerd en lekker gaan genieten!
    Kwaaltjes geven ons vrouwen meestal meer zekerheid dat het wel goed zit. Maar kan je vertellen heb vanaf begin tot 16 weken last gehad van van alles en was jaloers op hen die dat niet hadden...

8. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik geloofde het ook niet meteen.
    Eigenlijk drong het pas na een week of 12, 13 tot me door.
    Ik was tot die tijd ook erg onzeker!

9. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Gefeliciteerd!!
    Ik durfde in t begin ook niet te juichen hoor..de test was na 1 min al positief (was al een tijdje overtijd maar had een wisselende cyclus dus dat was niet vreemd).
    Maar ik dacht ook steeds: Ok wacht de afspraak voor de 1e echo maar af..want ik voelde ook totaal niks.
    Maar het was toch echt zo :D

10. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Erg herkenbaar hahaha, ik had ook drie testen gedaan om het maar zeker te geloven :)

Bij mij kwamen de kwaaltjes ook pas na de 6 weken.. En de misselijkheid hield bij mij tot en met de 16 weken aan... dus geniet er nu nog maar even van want het kan zo omslaan ;)

11. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Ik was ook zo onzeker, ik heb de hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad (behalve de laatste weken erge maagzuur) waardoor ik me steeds afvroeg of het wel goed ging.
    Ik heb nog een aantal keren getest :D

Als je wel kwaaltjes hebt is het vervelend heb je ze niet is het ook vervelend haha.

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik kreeg pas vanaf een week of 20 "last" van kwaaltjes. Ervoor nergens last van. Omdat ik op de een of andere manier zeker wist dat ik zwanger was heb ik me nergens druk over gemaakt. Voor het testen wist ik al dat ik zwanger was, voor mij was die test niet spannend (in tegenstelling tot ml)
    Probeer er nog even van te genieten dat je geen last van kwaaltjes hebt, straks verlang je naar die tijd terug!

Deel Deze Pagina