15 weken en bekkeninstabiliteit daardoor niet meer kunnen werken :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik had er bij de vorige ook last van..... Toen natuurlijk bevallen maar herstelde wonderbaarlijk snel. Ik was al snel weer op de been zonder enige vorm van pijn.

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik quote mezelf even ;)

De bevalling op zich ging juist goed, dan heb je dus alle ruimte in je bekken dat deed geen pijn..

Maar daarna....4 maanden na mijn bevalling was de bekkeninstabiliteit echt op zijn hoogtepunt, zo erg dat ik dacht dat ik nooit meer beter zou worden.

Nu zijn we ruim een jaar verder en ik heb minderen dagen, maar de dagen dat het goed gaat hebben de overhand.

3. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Wow, das echt een horrorscenario :( Toen ik hersteld was van mijn keizersnede, ging het met mijn bekken ook heel snel de goede kant op. Enige vreemde, wanneer ik ongesteld moest worden kreeg ik elke maand weer flinke last, zal wel te maken hebben met de hormoonhuishouding? Ik ben nu 17 weken zwanger en heb Godzijdank nog minimaal last, ik heb zo ontzettend dat het deze keer beter gaat, maarja, hoe groot is die kans..

4. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hoi!

Een kleine update: vanaf deze week ben ik voor 33% ziek gemeld. Ik werk dus nog maar 16 uur ipv 24.

Helemaal zelf besloten met een beetje hulp van de vk en fysio :)

Geeft al wat rust. Werk nu twee dagen van 6 uur en een dag van 4 uur, deze laatste werk ik thuis.

5. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog maar eens, ik ben heel streng geweest toen de eerste klachten er waren. Nu kan ik in huis bijna alles weer, moet wel blijven afwisselen en oef doen. En ook een uurtje slenteren in stad gaat. Het hoeft dus geen horror te zijn, als je jezelf maar tijdig in acht neemt....

6. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat het super belangrijk is dat je je persoonlijke grens niet overschrijd! Mijn fysio zei: "stoppen wanneer je bekken moe wordt, niet wachten tot je niet meer kunt"

Oké, das geen makkelijke opdracht, maar iedereen heeft een grens! Net wat Ann al zegt, het kan ook beteren, maar dan moet je wel op je grens (of de grens van je bekken :) ) letten!

Wij zijn naar de thuiszorgwinkel geweest, en hebben een rolstoel en po-stoel (hebben boven geen toilet) geleend. Nu kan ik weer doen wat ik wil, zolang de rolstoel maar meegaat! Klinkt verschrikkelijk, maar gisteren ben ik lekker naar de botanische tuinen in Utrecht geweest, stukje waggelen, stuk in de rolstoel... Vreselijk waar een mens nog blij van wordt, hihi! Maar ik ben gisteren een dagje weg geweest, en heb er vandaag géén last van! :D

Het is k*t met peren... Maar geniet van de dingen die je nog wél kan, of pas je activiteiten aan! ;)

Deel Deze Pagina