bloed na inwendige controle.. gestript?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden

Omdat ik met 35 weken heel veel harde buiken had en een verweekte baarnoeder, krijg ik steeds inwendige controles.. nu heb ik net controle gehad en had al 2 cm ontsluiting.. na het onderzoek zei ze dat ze liever niet teveel wil kijken en doen omdat mijn baarmoeder snel reageert en ookal ontsluiting heeft..

Nu had ik net bloed bij het afvegen.. heb ik nog niet eerder gehad.. heeft ze dan misschien toch iets teveel gevoeld?

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kan van alles zijn, misschien slijmprop die je verliest? Had daar toen ook een beetje bloed bij.
    Je bent 37 week, lijkt me verstandig dat ze niet meer voelen etc, tenzij er nu echt iets op gang komt. je bent 'a terme', kindje kan en mag dus komen.....

3. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben met 35 weken al me slijmprop verloren en daarom krijg ik die controles.. heb ook heel veel harde buiken en menstruatiekrampen gehad afgelopen 2 weken.. mijn moeder is in 3 uur bevallen.. dus vind ik het fijn dat ze het nakijkt om te kijken hoe ik ga qua ontsluiting.. mijn ma heeft namelijk nog mar net het ziekenhuis gehaald.

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Mijn gyneacoloog zei standaard na elk inwendig onderzoek (vanaf 28 weken ivm vroeggeboorte) dat het kan zijn dat er bloedverlies is maar dat dat niet erg!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier ook na elk inwendig onderzoek bloedverlies. Mag maandverbandje vol zijn, maar niet zoveel en lang als een menstruatie.

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hier nooit gekeken, pas met 41 weken om te kijken of ik ingeleid kon worden

de dag dat de gyn onderzoek deed ben ik me slijmprop verloren maar door het onderzoek (alles zat potdicht) had ik 1 cm en ben ook bloed verloren niet veel werd mij ook gezegd je kan wat verliezen maar dat hoort erbij.

heb 2 dgn gebloed niet veel maar denk totaal maandverbandje vol

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ja kan heel normaal zijn een beetje bloedverlies na inwendig onderzoek , heeft niets met strippen te maken

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ook je slijmprop meis, die kan weer teruggroeien... Dus misschien verlies je hem weer :)

Deel Deze Pagina