Hai meiden Omdat ik met 35 weken heel veel harde buiken had en een verweekte baarnoeder, krijg ik steeds inwendige controles.. nu heb ik net controle gehad en had al 2 cm ontsluiting.. na het onderzoek zei ze dat ze liever niet teveel wil kijken en doen omdat mijn baarmoeder snel reageert en ookal ontsluiting heeft.. Nu had ik net bloed bij het afvegen.. heb ik nog niet eerder gehad.. heeft ze dan misschien toch iets teveel gevoeld?
Kan van alles zijn, misschien slijmprop die je verliest? Had daar toen ook een beetje bloed bij. Je bent 37 week, lijkt me verstandig dat ze niet meer voelen etc, tenzij er nu echt iets op gang komt. je bent 'a terme', kindje kan en mag dus komen.....
Ben met 35 weken al me slijmprop verloren en daarom krijg ik die controles.. heb ook heel veel harde buiken en menstruatiekrampen gehad afgelopen 2 weken.. mijn moeder is in 3 uur bevallen.. dus vind ik het fijn dat ze het nakijkt om te kijken hoe ik ga qua ontsluiting.. mijn ma heeft namelijk nog mar net het ziekenhuis gehaald.
Mijn gyneacoloog zei standaard na elk inwendig onderzoek (vanaf 28 weken ivm vroeggeboorte) dat het kan zijn dat er bloedverlies is maar dat dat niet erg!
Hier ook na elk inwendig onderzoek bloedverlies. Mag maandverbandje vol zijn, maar niet zoveel en lang als een menstruatie.
Hier nooit gekeken, pas met 41 weken om te kijken of ik ingeleid kon worden de dag dat de gyn onderzoek deed ben ik me slijmprop verloren maar door het onderzoek (alles zat potdicht) had ik 1 cm en ben ook bloed verloren niet veel werd mij ook gezegd je kan wat verliezen maar dat hoort erbij. heb 2 dgn gebloed niet veel maar denk totaal maandverbandje vol
ja kan heel normaal zijn een beetje bloedverlies na inwendig onderzoek , heeft niets met strippen te maken