Bah bah bah! Overgegeven op mijn werk.. Ik word er niet goed van, van die misselijkheid! Ik dacht eerst dat het afnam, maar nee hoor.. het blijf lekker doorgaan! Pfff..... Ik kan zo wel weer, denk ik!
Ja helaas hoort dat bij het zwanger zijn, maar ik wens je toch beterschap. Het is idd niet fijn. Maar het idee dat je over een tijdje je kindje vast mag houden verzacht het toch wel? XXX Gusam
Dat verzacht het zeker.. We doen het voor een goed doel .. Maar ik baal er zo van.. je functioneerd gewoon niet zo goed op dit moment..
Ik snap het dat je ervan baalt, dat zou ik ook doen. Bij mij is het nog niet zover maar ik denk als ik zwanger zou zijn, dat ik na het overgeven zou lachen en denk van ja lief kleintje dit heeft je mama voor je over , en ik hoop je snel in mijn armen te kunnen sluiten.
ik had er de vorige zwangerschap helle dagen last van. alles was bij mij een prikkel om te overgeven. ik kon de winkel nog niet in want ja alleen die broodlucht ruiken en ik kon een sprint nemen naar buiten. het kwam niet met vlagen opzetten nee echt van smorgens tot savonds misselijk en als ik snachts omdraaide kon ik ook gaan lopen. en op het werk was al helemaal een drama. ik ben orderpicker en moet dus veel bukken nou dit is echt niet te doen als je misselijk bent. elke keer als ik iets moest oppakken kon ik renne deze zwangerschap heb ik er een tijdje last vangehad maar alleen smorgens overgeven en misselijk met vlagen. ook heb ik er maar 5 weekjes last van gehad dus mag niet klagen. succes meid het is voor een goed doel en je bent er binnen enkele weken vanaf (als je niet een van de pechvogels bent)
Mag ik je wat moed geven? Ik heb het nog altijd, dag én nacht, en ben bijna 31 weken gelukkig is het bij elke vrouw anders kleine beetjes eten kunnen helpen, vaak komt die misselijkheid door een lege maag. Ik neem druivensuiker of een gewoon simpel toastje, dan is het zo weer over. Maar o wee als ik net iets te lang wacht, dan kan ik ook naar het toilet spurten! Mijn toiletpot is ondertussen gepromoveerd tot "de grote porceleinen God" aan wie ik mijn "offers" breng Goh, en die fabeltjes van wel misselijk = jongen, niet misselijk = meisje (of omgekeerd) kloppen helemaal niét! Het is m'n derde jongen en bij de eerste was ik helemaal niet misselijk, bij de tweede 11 weken en nu dus al bijna 31 weken.