Hallo allemaal Vorig jaar heb ik een buikwandcorrectie gehad na veel te zijn afgevallen. De chirurg zei nog wil je geen kinderen meer? Ik zei tegen haar dat ga op de "normale" manier niet meer dan moet ik met hormonen ed aan de gang want ik menstrueer al 3 jaar niet meer. Dus helaas is dat van de baan zei ik nog. Tot begin maart ik zoveel moest plassen en wat last van krampjes had ik naar de huisarts want ik dacht aan een blaasontsteking. Ik mijn urine meegenomen en even op blaasonsteking laten testen de assistente deed per ongeluk een zwangerschapstest en zeg de test is positief ik zeg nog ja ik dacht al een blaasonsteking toen zeg ze nee je bent zwanger! Ik me man en mijn ja zelfs de ha kon het pas geloven toen we het frummeltje ook echt zaten zitten. Had plots een eisprong gehad en ook op het goede moment geklust. Is dat een wonder of niet me buik zal weer gaan uitrekken en ja dat zal zo blijven maar dat zal me een zorg zijn ben super blij met dit wondertje. Allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. Groetjes
Zo zie je maar weer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Van harte gefeliciteerd. Hoe ver ben je nu?
zeker bijzonder, van harte gefeliciteerd! wens je een hele fijne zwangerschap toe, geniet er lekker van.
Fantastisch zeg, dit kindje wil echt heeel graag komen en heeft daar jou voor uitgekozen! Geniet ervan en van harte gefeliciteerd!