Hey! Weet sinds een paar dagen een nicht zwanger is Heeeel erg leuk natuurlijk en ik wil de aanstaande ouders graag wat geven zodra ze de 2e echo hebben gehad. Alleen, wat is een leuk cadeau? Kleding doe ik liever pas na de geboorte, ze krijgen nu ook al kleding. Wat vonden jullie leuk/handig om te krijgen tijdens je zwangerschap en waar had je absoluut niets aan? (Kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je niet zit te wachten op een knuffelbeer van anderhalve meter hoog als je op een flatje woont)
Ik heb van een collegaatje een zwangerschapsdagboek gekregen. Vond ik erg leuk. Toen zij zwanger bleek, heb ik haar een pakketje met zwangerschapsolie en crème en massageolie gegeven. Even lekker om t ontspannen en relaxen.
Ik ben erg blij met bonnen! Vooral van de Prenatal of een andere typische babywinkel! Dan kan de moeder in spé "sparen" en dingen naar eigen smaak uitzoeken!
Kadobonnen met een leuke kaart. Verwenpakketje voor mama in spe (buikcreme etc) Iets wat herinnert aan de eigen babytijd... Babyfoto van je nicht met daarnaast ruimte voor de echofoto Kleertjes vind ik zelf minder ivm smaak. Succes
Ik was erg blij met cadeaukaarten, weleda zwangerschapsolie, happy horse knuffeltje met verschillende vullingen en knispertjes (haar bedje raakt alleen nu wel wat vol). Het zwangerschapsdagboek heb ik ook gekregen en dat vond ik heel leuk (alleen vergeet hem bij te houden ). Speentjes zitten in de babydozen dus daar heb ik een hele verzameling van terwijl ik niet eens weet of en welk speentje de baby wil. Dus daar hoop ik er niet meer van te krijgen .
Ik heb inderdaad ook het liefst cadeaubonnen, bijvoorbeeld voor een pretecho (als ze die willen) van de babypark, baby-dump oid.. Of spulletjes waar je veel aan hebt zo vind ik lief lifestyle erg leuk dus dat is ook altijd wel leuk... Ik heb expres geen speelgoed gekocht want ik dacht dat is t eerste waar iedereen mee aankomt maar dat heb ik nog van niemand gekregen hahaha. En verzorging voor de huid haal ik ook liever zelf, iedereen heeft vaak zijn eigen merken en dingetjes, tenzij je weet wat ze gebruikt en wat ze fijn vind.. Misschien een cadeaubon voor een zwangerschapsshoot of een newbornshoot? Is ook heel speciaal Kleding vind ik ook wel eens vervelend soms heb van ex-collega's een uberlelijk pakje gekregen in maat 68 Maar de baby kan het waarschijnlijk niet eens aanhebben aangezien het eind januari geboren word en het een winterpakje is.. Smaken verschillen zo erg soms.. Succes!
Ik ben vorig jaar voor mijn beste vriendin flink crea geweest, al zeg ik het zelf. Ik heb hydrofiele luiers gekocht, spijkerbroekknopen en een handleiding hoe een luier te vouwen (was niet makkelijk zonder pop of baby erin) Die luier heb ik toen gevuld met allerlei dingetjes. Van nuttig tot gek: * Een prinsessenthermometer * Een tegeltje met een mooie tekst * De overige luiers natuurlijk * Puma slofjes * Iets van kleding * Geurbuiltjes van Zwitsal (zooooooooooooo lekker in dat kastje) Ga zo maar door, ik verzamelde van alles over een bepaalde periode en had zo een leuk en geslaagd cadeau.
Cadeau kaarten vind ik t leukst om te krijgen want dan kan ik zelf wat uitzoeken... maaaar is niet echt een cadeau kan je net zo goed geld geven toch.. Ik heb 2 kruiken gehad.. super handig deze had ik nog niet en zijn toch 2 voor 20,- Voedingskussen.. altijd heerlijk om te slapen/voeden! (hema ideaal) en dekentjes zijn altijd handig heb je nooit teveel van! Weet niet wat je budget is.. maar een wrapper is ook super handig al vanaf 15, maar je kan er ook een van een merk nemen dan betaal je al gauw meer! (is een omslagdoek)
Bedankt voor de reacties! Nu heb ik een beetje een idee. Denk dat ik een bon doe van prenatal of babyplanet (zal even kijken wat het dichtste bij hun in de buurt zit) en buikolie en misschien een flesje alcoholvrije wijn ofzo hihi. Ze is nog maar 8 weken zwanger en ze zijn nu aan het twijfelen of ze over 2,5 maand willen weten wat het wordt. Ze hadden al rondgekeken voor kleertjes maar er is zoveel dat voor een jongen of meisje is en de unisexkleertjes vinden ze niet zo leuk (weten jullie waar leuke unisexkleertjes te koop zijn?). Met een bon kunnen ze zelf wat uitzoeken. Vind het ook zonde als je wat krijgt wat niet je smaak is of wat het kind niet aan kan.
Ik heb van me moeder een boek gehad het heet het grote wonderstaat alles in van bevruchting tot bevalling en erg leuk om te leze en staan ook veel apparte en mooie foto's in miss leuk idee