help, droom of??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brownielover, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.053
    113
    Nederland
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 18 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje:)
    Nu zit ik regelmatig met mijn vriend de baby een beetje te pesten zodat ie gaat schoppen hahaha:). Maar nu heb ik vorige week, althans dit DENK ik; de baby handmatig vastgepakt en gedraaid? Ik snap niet dat ik dit heb kunnen doen en weet dus ook niet of ik dit echt gedaan heb of heb gedroomd:(

Zou je echt je baby kunnen 'vastpakken' en draaien in je buik? Nee toch? Althans, ik hoop van niet. Nu ben ik helemaal in shock omdat het zo echt leek!! En ik hem sindsdien niet echt meer heb gevoeld..

Iemand advies??

Vast bedankt..:)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

lijkt mij dat je gedroomd hebt:(, je hoeft je baby ook pas met 24 weken iedere dag te voelen

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Maar hoe bedoel je dan gedraaid??

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nou dat lijkt me niet
    want met de 20 weken echo zei de mevrouw nog tegen mij het nog n aantal cm in de diepte ligt ook

nou dat pak je niet zomaar en draai je niet zomaar

was vast een enge levensehte droom...

enne bij mij werd gezegd vanaf 26 weken dat je t langzaam toch echt elke dag moet voelen

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Huh? Denk je nu echt dat je het hebt gedroomd? Je baby kan met 18 weken nog alle kanten op hoor, dus dat ie draait is zo gek niet.. T lijkt me alleen niet dat je m zo hard pest dat je m aan de buitenkant kunt draaien?:(

6. Dana

Dana Niet meer actief

nee dat heb je gedroomd, je bent pas 18 weken zwanger dus vastpakken lukt echt nog niet van de buitenkant laat staan draaien.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.053
    113
    Nederland
    Ohh oke.. Ja het was echt zo levensecht dat ik gewoon niet weet of het waar is of niet.. Confused

Ik 'droomde' dus dat ik gewoon met mijn handen mijn buik en baby samen vastpakte en omdraaide, heeeel apart.. Maar kan dus niet gebeurd zijn denken jullie? Confused

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nee kan niet gebeurd zijn nee

poeh ik ben nu 29 weken en voel nog niet ens precies waar wat zit....
    dan kun je met 18 weken echt niet zo een kind pakken en draaien hoor haha

het enige wat kan als t kind vind dat je teveel pest om t te voelen, dat t dan zelf draait en een andere kant opgaat....

maar nee wat jij aangeeft kan niet was gewoon echt een maffe droom

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.053
    113
    Nederland
    Ooh dankjewel voor jullie reacties. Ben weer enorm opgelucht hahaha! :)

Ja pff echt heeel erg raar! Kan nu weer met een gerusthart slapen hihi, dus wat mij betreft mag het topic weer worden gesloten.. :)

Dankjulliewel voor reacties!!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pas met 28 weken zwangerschap kan de vk voelen van buitenaf hoe de baby ligt. Dus als een ervaren persoon dan pas dat kan voelen kan jij de baby nog niet zelf draaien.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nee, dat kan niet.
    Ben 31 weken en weet nog altijd niet wat waar zit, omdat je van alles tegelijk kan voelen.

En je baby 'pesten', je wil hem toch niet gestresst maken? Contact zoeken is iets anders, maar zo druk lopen doen, ik denk niet dat dat echt ergens goed voor is. Maar dit terzijde.

12. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0

denk dat zij t zo noemt
    ik heb ook wel dag gehad vond ik t zo rustig
    heb ik gewoon savonds op de bank gelegen en om de zoveel minuten drukken
    en met mn vingers wat drukken en wiebelen enzo
    want ik vond t wel belangrij dat ik uiteindelijk iets voelde...

kreeg uiteindelij ff paar plopjes dus was weer gelukkig :D

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Haha ik schiet ook in de stress hoor als ik denk een tijdje geen beweging te hebben gevoeld. En contact maken schijnt juist goed te zijn, het bevordert de band al tussen ouder(s) en kind;)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier hoef ik niet te plagen, als papa in de buurt is hoef ik alleen zijn hand te gebruiken haha. Of de baby vindt t niet leuk dat papa me aanraakt of is nu al papa's kindje. Vind het in ieder geval bijzonder hoe de baby op mn vriend reageert, dag en nacht :).

Deel Deze Pagina