7,5 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Steel, Apr 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steel

Steel Actief lid

Feb 2, 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Ik vroeg me af wat voor een klachten jullie allemaal hebben gehad rond deze periode.
    Ik heb soms overal last van. Maar er zijn ook dagen, dat ik eigenlijk nergens last van heb. Zoals vandaag bijvoorbeeld. Maak me dan meteen druk natuurlijik waarom ik niets voel en af alles nog wel goed is...Eind volgende week hebben we onze eerste echo. Ben benieuwd of we dan eventueel ook al het hartje kunnen horen..
    Tot nu toe heb ik de volgende klachten.

-Moe, veel slapen. Maar vaak ook erg onrustig slapen, je draai niet kunnen vinden...
    -Vorige week misselijk(maar niet overgeven) voor al net na het op staan en vanaf 's middags rond 1600 uur
    -Gevoelige en grotere borsten
    -Opgezet buikje
    - Beetje licht gevoel in buik en hoofd als ik al 2 uur ongeveer niks meer gegeten heb.
    - Weinig eetlust, veel sneller vol zitten dan normaal
    -af en toe grieperig gevoel.

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Van harte met je zwangerschap. Gek kun je er van worden he dat je je de ene keer echt zwanger voelt en de dag erna dat gevoel compleet weg lijkt. Het maakt je vreselijk onzeker, maar dat is nergens voor nodig. Al die kwalen zeggen niets. Zelfs als je volop last van kwalen hebt kan het mis blijken en ook als je nergens last van hebt kan het gewoon goed gaan.

Of je met ruim 8w het hartje al kan horen weet ik niet. Heel soms lukt dat wel maar ik zou er maar niet teveel op hopen. Ik zou wel je onzekerheid aangeven bij de vlk.

3. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ja hoor allemaal kenbaar. Tis om gek van te worden maar het gaat allemaal weer over hoor.

Het gaat op een gegeven moment bij je dagelijkse dingen horen.

Liefs nance158

Share This Page