Ik denk ook dat het een jongetje is! Bij ons zag ik bij 17+3 een soortgelijk uitsteeksel en bij 20 en 25 weken is dat bevestigd. De dokter wilde alleen bij 17+3 nog geen 100% uitspraak doen dus wie weet is het ineens verdwenen bij de 20 weken!
hoi gezellige taart, gefeliciteerd met je derde zoon! Ik vind het ook overtuigend en overduidelijk een jongetje!! Geniet van je zwangerschap en uiteindelijk moet je toch echt geloven dat het een jongetje is. Ik heb zelf ook twee dochters en zwanger van mijn derde dochter. Ik heb zoveel echo's gezien en verhalen gehoord en wilde niet echt geloven maar nu geloof ik het echt!! Ik had echt sterke gevoel dat mijn baby een jongetje is, maar de echo's geven wat anders aan. Nu geniet ik van mijn zwangerschap en ben zo benieuwd naar mijn baby! groetjes, 2zoet
Ik ben echt verschrikkelijk. Ik heb bijna de hele nacht moeten huilen . Ik kan het gewoon nog niet echt accepteren denk ik. Op in-gender zegt iedereen 100% jongen. Dus omdat je het dan maar moet accepteren moet je ook meteen blij zijn ofzo?!?.... Nou sorry, er is 1 ding wat ik altijd doe en dat is eerlijk zijn. Ik ben nu even niet blij en het zal heus wel bij draaien, omdat je gewoon geen keus hebt. En natuurlijk zegt iedereen "ben blij, dat is toch geweldig". Ja makkelijker gezegd dan gedaan. En al helemaal moeders van al 2 of 3 jongens die zeggen " 3 jongens zijn geweldig". Wat moeten die dan zeggen, die kunnen niks anders zeggen!! Zo'n moeder wordt ik nu ook. Je kiest er natuurlijk wel voor een derde kindje en ja dan bestaat de kans van zelfs 50% dat het weer hetzelfde geslacht is. Dat weet je van te voren, maar waarom zou dat nieuws dan leuk moeten zijn? Ik kom echt over als een verschrikkelijke moeder nu, ik weet het. En dat vind ik ook weer verschrikkelijk, waarom ik de ogen uit m'n hoofd huil. Ik dacht echt dat ik het dit keer goed aan kon, maar het sloeg in als een bom. Sorry, moest dit echt even kwijt....
Ach meis toch, je voelt je zoals je je voelt en daar doe je niets aan. Ben wel blij dat het nu doordringt, want anders blijf je hopen en hier moet je doorheen. Heel dikke knuffel, en probeer niet je zwangerschap hierdoor te laten verpesten want dat zou zo zonde zijn!
Ik twijfel nog steeds. Ik vind echo 2 echt een meisje. Als je inzoemt zie ik echt 2 balletjes afzonderlijk van elkaar met daar tussen boven in een 3e bolletje/uitsteeksel. na mijn idee 2 schaamlipjes met een clitoris en natuurlijk flink opgezwollen wat vaker is bij baby's. Bij een jongen zie je meestal een grote schijf (soort schilpadschild) met daar boven een uitsteeksel. Vaak zijn het dN niet 2 losse balletjes vooral niet omdat het zakje vaak nog leeg is in dit termijn en de balletjes pas veel later indalen. Soms zelfs pas na de geboorte. Ik zeg toch eigenwijs een meid . Ook op die laatste 2 foto's zie ik hoor op de onderste echt duidelijk de 3 streepjes en kan daar totaal geen jongen van maken en vind die zelfs duidelijk een meisje.
Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see. Hier kun je een beetje zien hoe een meisjes geslacht er uit ziet met 17 wk. Nog niet helemaal de bekende 3 streepjes maar eerder nog een lichte zwelling en kleine uitsteeksel.
ach lieverd toch... ik snap je helemaal hoor. toen ik zwanger was van de 2e en ik hoorde dat het een jongen was, was ik zo teleurgesteld. Ik heb ervan gebaalt tot hij geboren werd. (schaam) en toen ik hem zag wist ik het: nooit zou ik hem willen ruilen voor een meid!
meis, wat ontzettend naar dat je je zo voelt, maar heel eerlijk, snap ik je helemaal, het is helemaal niet vreemd dat je je zo voelt, want geloof mij als ik zeg dat de meeste vrouwen en mannen een voorkeur hebben, alleen durfen ze het niet te zeggen, natuurlijk als de kleine er is zal de liefde even groot zijn, maar ik weet zeker dat heel veel mensen een voorkeur hebben, en voor de buiten wereld net doen of er niets aan de hand is, maar van binnen heel erg verdrietig zijn met de uitkomst van het geslacht, en als je lekker wil tieren janken of boss wil zijn, dan moet je dat gewoon doen, en niet inhouden, gewoon hier van je afschrijven er zijn hier genoeg meiden die je helemaal snappen, maar ook hier zal niet iedereen het durfen toe te geven .... ik ga zo even de foto's doen, ik durf bijna niet te zeggen dat ik denk dat het een meisje is, dat geeft misschien alleen maar hoop, dikke knuffel
meis, hier was t de bedoeling dat we maar twee kids zouden krijgen en ook is moest echt ff omschakelen toen aaron een jochie bleek.. maar komt echt goed meis, aan t einde van de zwangerschap was ik helemaal enthousiast om mn tweede jochie!
Als ze op ingender jongen zeggen, plus de echoscopiste, dan komt er echt geen meid meer uit. Ze kan beter nu eraan wennen en schakelen dan hoop blijven houden en dat de teleurstelling later nog eens komt.
niemand zegt dat het toch echt een meid word.. ik zeg alleen dat het heel erg op mijn meiden echo lijkt, en ik me dus heel goed kan voorstellen dat ze twijfelt of mensen het wel goed hebben gezien, 15 weken is nog erg vroeg, en dan kan het meisjes geslacht nog erg gezwollen zijn, dat is echt niet de eerste keer dat er op dit termijn een fout word gemaakt..
wauw, wat zijn jullie allemaal lief voor mij. Heel fijn. Ik heb alleen foto´s op dvd meegekregen, maar geen filmpje ofzo. Mijn 20 weken echo is op 24 januari en dan weet ik het echt 100% zeker. het is denk ik gewoon jammer dat ik nu niet echt een overduidelijke jongens foto heb. En de vrouwen op in-gender zijn niet specialer dan iedere andere moeder. Het zijn geen echoscopistes, dus zij zeggen ook maar gewoon wat zij denken te zien (net zoals ik). Het is natuurlijk wel leuk , maar je kunt daar nooit van uit gaan dat dat allemaal 100% klopt. Als ik daarvan uit zou moeten gaan dan had het noujuist wel een meid moeten zijn volgens de nub! Nicholerh en Coldwater zijn wel echoscopistes, dus die antwoorden neem ik wel serieus. Dan is het wel nog altijd zo dat zij de echo niet zelf doen en van de foto die jij geeft moeten gokken wat het is. Zij doen daarom niet zo heel vaak uitspraken dat iets 100% boy of girl is. Het zal heus wel een jongen zijn en mijn gevoel komt ook wel helemaal goed. Toch kun je niet zomaar gaan roepen dat iets zo duidelijk een jongen/meisje is als je zulke slecchte foto's hebt als ik. De eerste foto kan ik wel inkomen, maar die andere dus echt niet.
Nou, ik ga voor je duimen iig. Toevallig begin mijn man er vandaag over, dat hij voor de derde wel graag een meisje zou willen. Mij maakt het niets uit. Besloten om tegen die tijd het dieet van genderconsult.nl te gaan volgen, dat verhoogt de kans op een meisje tot 85%. ik vind het prima, en als er nog een jongen bijkomt ben ik ook gelukkig. Succes alvast met de twintig echo, en we horen het wel van je!
Ik heb nog eens door alle foto's gelopen en moet denk ik toch echt toe gaan geven dat het een jongen is. Zou wel erg ver uitsteken voor een meid denk ik. Had bij de eerste al gehoopt op een meid, ook bij de 2de en tja nu ook weer. Aan mijn man zijn kant zijn echt alleen maar jongens, dus lag ook een beetje druk op zeg maar. Begint wel nog enger te worden. 4de generatie alleen maar jongens.
Gezellige Taart": We lopen op de kop af gelijk in onze zwangerschap en ik heb ook twee jongens, en 24 januari de 20 weken echo Wij willen het geslacht niet weten, maar snap ergens je gevoel wel....het gevoel van afscheid nemen van een droom/wens ect. Al vind ik zelf een gezin met 3 boys altijd heel stoer ogen.
@gezellige taart, ik ga nu even mijn echo foto van ons meisje erop zetten via de dvd, en dan zal je zien dat ook die erg uitsteekt, ik zat juist te twijfelen of het niet toch een jongen kon zijn, maar na de dvd terug te hebben gekeken weet ik zeker dat het een meisje is, het is zo anders als bij mijn jongens, zal nu even gaan uploaden voor je, dan zie je ze straks xx