Echo vraag over termijn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Luca1809, 6 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luca1809

    Luca1809 Lid

    5 jul 2014
    34
    11
    8
    NULL
    NULL
    Wie kan mij helpen? Vanmorgen een echo gekregen. Ik zou volgens de berekeningen 7 weken en 1 dag zwanger moeten zijn. Bij de echo is aangegeven dat het erg klein is en de groei wordt geschat op 6 weken zwanger. Ik moet dus volgende week weer terug komen. We hebben ook geen echo foto meegekregen. Er was wel een kloppend hartje zichtbaar maar voor mijn gevoel klopte het niet heel snel.
    Kan dit nog goed komen of is de kans groot dat dit gaat mis lopen?

    15 maart eerste dag laatste menstruatie. 31 maart eerste iui.
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.898
    113
    Vrouw
    Het kan twee kanten op gaan maar het kan zeker ook goed gaan hoor. Hier zijn meer vrouwen waarbij het kindje kleiner werd gemeten bij de eerste echo en dat het dan bij de tweede echo al was rechtgetrokken.
     
  3. Parel90

    Parel90 Lid

    22 mrt 2016
    86
    11
    8
    Ik had precies het zelfde meegemaakt. Bij de eerste echo zeiden ze jaaa je bent waarschijnlijk 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik vond dit best vreemd. Ik dacht dat is wel echt een groot verschil. Dinsdag 4 mei zei ze ineens je bent 11 weken en 6 dagen zwanger. Ik zeg huhh dan klopte mijn berekening toch wel. Eindstand zei ze nee je bent 11 weken en 4 dagen zwanger. Toch wel verder dan ze in het begin dachten. Dus het kan nog veranderen.
     
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Het is zo klein, als ze net iets te krap heeft gemeten scheelt dat al zo dagen. Dat het hartje klopt is wel heel fijn en belangrijk :) heeft zij niet gezegd of het snel genoeg gaat?
    Het is op dit termijn soms zo lastig te zien.. En ook als het op termijn is is het natuurlijk geen garantie dat het goed blijft gaan. Ik zou me vasthouden aan het kloppende hartje en vragen of je over een week nog even mag.
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier met 7wk echo gehad en was het ook qua grootte 6wk
    Zwanger geworden via icsi dus ik was echt 7wk zwanger.
    Week later weer echo, gegroeid en nog steeds kloppend hartje. Liep echter qua grootte nog steeds week achter.

    Met de 12wk echo bleek het hartje gestopt.

    Het kan alle kanten op. Het kan fout gaan. Het kan goed gaan.
    Zo klein is het lastig meten. Hoop dat de volgende echo een prachtige echo word die je zorgen weg neemt.
     
  6. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Hier was het helaas een slecht teken. Ik duim dat kindje bij jou mooi doorgroeit!
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Bij mij was dit helaas niet goed... Met 7+1 weken de eerste echo. Vruchtje kwam met meten op 6 weken en het hartje klopte traag. Moest toen eigenlijk na 11 dagen terug komen maar heb na een paar dagen gebeld of het eerder kon omdat ik gek werd van de onzekerheid. Toen na precies een week terug. Hartje was toen gestopt met kloppen en vruchtje was toen ook al kleiner.

    Ze zei bij mij toen wel dat het 2 kanten op kon en heb toen onwijs veel gegoogled waar ik ook positieve verhalen heb gelezen. Hopelijk komt het bij jou goed!
     
  8. Luca1809

    Luca1809 Lid

    5 jul 2014
    34
    11
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de reacties. We maken ons toch wel zorgen. Het hartje klopte ook traag. Nu een weekje afwachten.. wat is dit spannend zeg..
     

Deel Deze Pagina