Hallo meiden, ik ben nu bijna 39 wkn zwanger en ik slaap zoooo beroerd, zere heupen of naar de wc moeten of gewoon te wakker Ik denk dat ik steeds ong 5 uur slaap. Overdag wat hazeslaapjes. Ik maak me een beetje zorgen: ik ben nu al zo vaak moe, hoe moet dat als ik ga bevallen? Daar heb ik toch energie voor nodig? En als het kindje er straks is helemaal... Iemand ervaring?
ik heb t helaas nog veel erger dan jij.ik mag er zelfs heel af en toe wat voor nemen... ik wou dat iik 5 uur haalde.. ik slaap bijna niet en dat al maanden. de verloskundige zegt dat je tijdens je bevalling genoeg energie en adrealine krijgt aangemaakt.. ik maak me er ook zorgen om idd. probeer idd overdag wat bij te slapen. en liggen is ook rusten. succes!
daar zou ik me niet druk om maken, ga je alleen maar nog slechter slapen. ik haalde met 39 weken hooguit 2-3 uurtjes snachts. maar het komt allemaal vanzelf op zijn pootjes terecht, ook als je kindje er straks is.
Ik ben 38 weken zwanger en slaap ook stukken minder goed als voorheen. Probeer gewoon overdag wat te slapen/rusten. En idd zowel de gyn als vk zeggen dat je een hele energieboost krijgt tijdens de bevalling. Na die tijd je leker laten verwennen door de kraamhulp en dan proberen de eerste week wat bij te taken. Bij mij is wel gezegd dat als ik zo moe ben dat ik denk ik red het niet meer, ze me gaan inleiden. Maar wil dit zelf liever niet.