traktatie voor verlof?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Dominoo, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wat voor leuke ideeën hebben jullie om te trakteren voor je verlof? :)

2. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

Ga je voor veel mensen trakteren?
    Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Het secretariaat waar ik werk wil ik trakteren...
    en ook nog de afdeling waarvoor ik werk... koeken ofzo/Sinterklaas heeft genoeg lekker, zit er ook aan te denken misschien iets hartigs/gezonds erbij te doen, want sommigen zijn aan de lijn.

Weet ook niet of ik iets in postvakje ofzo willen leggen voor degene die er op mijn laatste dag niet zijn uit mijn afdeling... Er is op mijn laatste dag wel een afscheidsmomentje gepland.... ben benieuwd wat het is.

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb een chocoladetaart gehaald voor m'n collega's :)

4. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Trakteren als je met verlof gaat??
    Heb ik nooit gedaan. Moet dat? Heb ik nooit van gehoord eerlijk gezegt
    ..

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Niks hoeft toch?! Ik vind het zelf leuk, omdat ik toch een behoorlijk lange tijd niet op het werk zal zijn.. en ik maak graag mijn collegas blij met wat lekkers !

6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Mmmmm heerlijk!

7. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik heb een cake gebakken (wolkencake van dr oetker. Supersimpel te maken en heel lekker) en daar chocoglazuur overheen gedaan met blauwe muisjes. Was erg leuk en lekker.

Trakteren is niet verplicht, maar vond het wel gezellig op de laatste dag.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Om het te vertellen op het werk dat ik zwanger ben heb ik zelf appelkruimelkoek gemaakt. Het leukste wat iemand zei was dat ik wanneer de kleine er is geen beschuit met muisjes mee moest nemen maar weer die koek.

Nog leuke dingen waar ik over zat te denken wanneer ik met verlof ga:
    - Chocolade bonbons maken of alleen chocolade smelten en in vormen gieten en vervolgens besprenkelen met muisjes en het hard laten worden. chocoladeflikken is ook een optie hmm misschien wel beide.
    Kun je ook bewaren voor iemand die er niet is. (vormen verkrijgbaar bij de action)

- Negerzoenen met muisjes (al dan niet de zoenen zelf maken)

- Soesjes/ mini moorkoppen dopen in de chocoladen en in de muisjes (al dan niet de soesjes zelf maken

Chocolade is tot nu toe mijn favoriete idee maar misschien heeft iemand anders een nog leuker idee die ik in kan pikken :)

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik lees even mee…
    ik wil ook graag trakteren zodat ik iedereen nog even spreek voor ik lang wegga. Maar mijn laatste werkdag is 2 januari, dus ik ben heel bang dat mensen dan veel te verwend zijn met al het lekkers van de feestdagen...
    Met een paar zakken stroopwafels kom ik dan niet weg in elk geval:)

10. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik was van plan om voor de afdeling waar ik zit een taartje of zo te maken en voor de rest een of 2 cakes te bakken. Dat ga ik ook doen, maar ga de cakes besmeren met glazuur of witte chocola en dan muisjes erop, om het toch wat meer een babythema te geven :)

11. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik heb vandaag appelflappen uitgedeeld. Het is mijn een-na laatste werkdag, maar na vandaag zie ik al veel mensen niet meer..

Dinsdag mijn laatste werkdag en dan trakteer ik weer appelflappen.. Leuk voor de mensen die er vandaag en dinsdag zijn :)

Het is overigens niet alleen voor mijn verlof, maar ik stop helemaal met werken, dus het is meer een afscheid!

12. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Uiteindelijk heb ik leuke mand gegeven met zakjes voor cappuccino's, koffie met smaakjes, thee en bouillonetjes. Voor de koude dagen. Leuk omdat er zo vaak snoep wordt getrakteert, weer eens wat anders:)

13. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Wat ern leuk en origineel idee!

14. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0