Hallo allemaal, Ik heb ff een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb gisteren mijn 20 weken echo gehad, en omdat ik van mezelf al volslank ben en dus een dikkere buikwand heb, vroeg ik aan de echografiste of dat ik met 25 weken ook een 3D echo zou kunnen laten maken. Want ik zou dit erg graag willen. Zij zei dat ik dat beter niet kon doen want het was zonde van mijn geld. Want de kans dat ik een mooi beeld zou krijgen was heel erg klein. Nu is mijn vraag aan jullie of iemand hier ervaring mee heeft. Zijn er op dit forum dames die hier ook last van hebben maar wel een mooie 3D echo hebben laten maken. Ben zo benieuwd want ik zou het zo graag willen. Alvast bedankt voor jullie reactie. Heel veel groetjes, Françoise
Ik heb met 13 weken een 3D echo laten maken en alhoewel mijn kindje nog mini mini was toen is de foto super geworden!! en ik ga straks met 27 weken weer laten maken.
ik zou gewoon even bellen naar die mensen die zo'n echo maken, die kunnen je er vast en zeker antw op geven. Ben wel benieuwd eigelijk. Want ik ben zelf ook niet de slankste en als ik ooit nog eens zwanger raak willen wij ook graag een 3d echo laten maken. Laat je even weten als meer weet Liefs deesje
Ik heb gehoord dat je met 26 weken de mooiste foto's kunt zien, dus dat hebben we ook gedaan, kijk maar in mijn album.
Hoi, Heb na de tip van happydeesje de stoute schoenen aangetrokken en naar baby-image gebeld of het inderdaad zo was dat bij mij een 3D echo geen mooi resultaat zou hebben. Die mevrouw deelde mij mee dat een dikke buikwand helemaal geen problemen opleverd dus ook dikke mensen kunnen een 3D echo laten maken!!! Want volgens haar gaat het apparaat er gewoon doorheen. Ze raadde mij wel aan om het vanaf 23 weken te doen want dan heb je het mooiste resultaat. Dus heb gelijk maar een afspraak gemaakt voor 10 juli om 17.00 uur. ikzelf ben dan 25 weken. Dus meiden, heel erg bedankt voor jullie reactie. Vind het nu al super spannend en ben benieuwd naar het resultaat. Wordt vervolgt..... Groetjes françoise
Hoi dames, Ben zelf ook niet de slankste, normaal maat 48 ongeveer. Wij zijn vorige week voor de 3d echo geweest. Helaas is deze niet gelukt, maar dat kwam omdat ons kleintje zo druk was dat hij geen 8 sec stil wou liggen zei de dame die de echo deed. We gaan nu de 24ste nog een keer en dan smorgens ipv savonds, omdat ons kleintje savonds vaak het drukst is. We zullen zien of het dan lukt. Als het lukt dan is het dikkere buikwand verhaal onzin, jullie horen nog van me!!! Op naar de 24ste, ben zo benieuwd of we dan mooie plaatjes mee krijgen. Groetjes Sandra.
hoi Sandra, Ben ook reuze benieuwd of het deze keer bij jullie wel zal lukken. Laat je ff weten hoe het gegaan is. Leuk, las ook dat we allebei ongeveer gelijk uitgerekend zijn. scheelt een dag. Nou heel veel succes de 24e en wacht met spanning af. Groetjes françoise
Hoi hoi, We gaan zo voor de 3d echo, zal in de loop van de dag laten weten of het is gelukt. Tot straks!!! Sandra.
Hee Fransje, Ik werk bij een sportcentrum en ik dat gebouw zit ook een echoscopiepraktijk. Achter de receptie moet ik vaak info geven aan mensen over de 3D. Bij ons wordt aangeraden vanaf 26 weken, maar als het kindje iets aan de kleine kant is, heeft ie nog niet zoveel vetstructuur. Het is fijner als je dan nog even wacht! Ik heb ook met 26,5 een 3d-echo gedaan, de baby lag er zowiezo niet zo goed voor, maar was ook iets kleiner dan gemiddeld waardoor je niet zo'n mooi beeld krijgt. Ik ben terug gegaan met 28,5 week. Dat kun je dan ook het beste doen, maar dat is nog geen garantie dat je hem goed kunt zien, ligt er met net aan hoe ie ligt....! Bij ons mag je gartis terug komen als je het hoofdje niet goed hebt kunnen zien, of als je graag wilt weten wat het wordt en ze hebben dat niet kunnen zien...! TIP: van tevoren NIET insmeren met bodylotion of buikcreme, dit geeft ook een troebel beeld. Nou, succes ermee! we willen wel foto's zien!!! Gr. Niki
Hoi, We zijn weer terug met helaas wazige foto's. (wel beter als de vorige keer) Het kindje was 10 min rustig en ging toen allerlei capriolen uithalen, waardoor er weer geen duidelijke 3d plaatjes te maken waren. In de eerste 10 min. heeft ze wel wat plaatjes gemaakt, maar ze zijn erg wazig. Ik als "kenner"(hihi) kan zien wat wat is, maar iemand die bijna nooit een echo heeft gezien kan er niks van maken. We hebben in 2d wel weer van alles gezien, het danst de hele tijd door m'n buik. Waarom ze dan zo wazig zijn, begrijp ik ook niet. Het had niks te maken met vetpercentage op je buik zei ze!!!!!!!!! Zij zei dat 3d er altijd zo uit zag. Toen ik zie dat ik ik veel duidelijkere 3d plaatjes had gezien, zei ze dat dat 4d plaatjes waren (oa de bruine plaatjes zoals velen van jullie in het album hebben staan) Dus ik weet het ook niet meer, volgens mij is haar apparatuur niet supergoed ofzo. Nou ja we hebben het hartje weer gezien en over 4 maanden gaan we ons kleine ukkie in het echt ontmoeten, daar kan toch geen echo tegenop!! Gr. Sandra.
hallo, We zijn gisteren geweest voor een 3d echo en het was echt superrr!!! Wat ben ik blij dat ik toch gebeld het of zo'n echo bij mij ook kon gezien mijn dikte. Dat apparaat ging er inderdaad gewoon doorheen. We konden ons kindje heel duidelijk zien. Echt een heel mooi rond bolleke en lekkere dikke wangen. Nu al met 25 weken, daar stond ik echt van te kijken. Onze 2 andere kinderen waren er ook bij en voor hun was het ook een hele ervaring. Nu konden zij ook alles heel duidelijk zien, anders dan een 2d. Ik heb wat foto's in mijn album geplaatst dan kunnen jullie ook het resultaat zien. Dit is dus het bewijs dat dikke vrouwen ook een 3d echo kunnen laten maken. Groetjes, veel liefs en allemaal een hele fijne zwangerschap. Françoise
0hh wat leuk! mooie foto's super is dat he, dat dat zo kan! ik wil wel zo'n ding thuis, dat je elke dag ff kan kijken hahah!
Vreemd hoor, die van mij bewoog ook de hele tijd, lag geen seconde stil maar ik heb super mooie foto's. Heel erg gelachen..ze stak zelfs haar tong uit en daarna begon ze te lachen...resultaat: echt leuke foto's
Ooooooohhhhhhhh wat een mooie plaatjes, het vetpercentage wat er tussen zit maakt dus inderdaad niks uit. Ik wil ook nog een keer, maar dan bij een ander echoburo, voel me een beetje boel belazerd bij die waar ik geweest ben. Manlief vind het eigenlijk zonde van het geld, want hij is bang dat het weer niks wordt. Heb nu wel plaatjes gezien van iemand anders die bij een andere buro in de buurt is geweest en die heeft ook supermooie foto's. Hoop dat ik hem snel ompraat want ik wil het dan wel voor de 30 weken. Gr. Sandra.
wat een prachtige foto's zeg en wat raar dat die vrouw dat eerst zei?! die heeft er ook geen verstand van dan! het zijn hele mooie afbeeldingen geworden zeg
hoi sandra, Ik ben bij baby-image geweest in Zundert. Ze hebben ook een praktijk in Gorinchem. En ja het was inderdaad veel geld maar voor ons was het de moeite waard. Hoop dat t bij jou ook beter gaat lukken. Groetjes, françoise
Eerst m'n mannetje ompraten dan maar. MMMMMMM of gewoon als verassing een afspraak maken. Nou ik denk er nog maar even rustig over na, als we gaan horen je het!!! Liefs Sandra
hoi sandra, Anders geef je je mannetje een cadeaubon die heb je ook, moet je maar een of andere reden bedenken. Dan heb jij er ook nog iets aan. groetjes, françoise