bloedingen tussendoor.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angiebaby, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heey meiden ik ben morgen 5 weken zwanger en heb vanmiddag de verloskundige gebeld omdat ik wat lichtrood bloedverlies had bij het afvegen en dat overging in voornamelijk bruin het was niet echt veel ze zei dat het 9 van de 10 keer een innestelingsbloeding is en pas als ik meer bloed dat een menstruatie of als ik zo erg pijn in mn buik krijg dat ik het niet kan houden dan is er wat aan de hand.

nu kon ik net heeel moeilijk naar de wc en toen was het eindelijk gelukt en toen veegde ik t af en toen zat er weer wat bloed bij maar na 3 keer vegen was het eigenlijk weer klaar ik moest ook wel erg hard persen misschien is er ook een vaatje geknapt(aambei bloedde ook maar dat was echt aan de achterkant)(sorry)haha.

maar nu is mijn vraag hebben jullie tussen door toen jullie net zwanger waren ook kleine bloedingen gehad?en bleven jullie toch nog zwanger?

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hier was ik ook weer. haha.

Ik heb ook veel bruin verlies gehad en twee keer wat rood bloed met afvegen. dit schijnt te kunnen. En wanneer je slecht naar de wc kunt, kunnen er wat vaatjes knappen. De baarmoeder is nu heel goed doorbloed, waardoor er wel eens iets ''kapot'' wil knappen. Niets ernstigs dus! Wanneer je heel veel helderrood bloedverlies hebt, gepaard met (hevige) krampen, dan is het een ander verhaal. Ik heb me ook veel zorgen gemaakt, maar dat wordt minder. Blijkbaar kan dit erbij horen en komt dit heel vaak voor.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb dit bij alletwee de zwschappen gehad, bij eerste zwschap was het gelijk bruin. En nu deze zwschap had ik 2x lichtroze verlies met best lang bruinverlies.
    Is idd gewoon van het persen wat je hebt gedaan, hier was het in het begin innestelingsbloeding en naderhand an de sex....
    Zolang het niet veel is en je geen krampen hebt is het goed zeggen ze, maar ja de groeikrampen van je bm heb je altijd....
    Je schrikt even en het is niet leuk mar kan geen kwaad meid....

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.053
    2.188
    113
    Brabant
    ik heb nu vaak bloedverlies gehad, echt rode heldere druppels, ook behoorlijk wat. Ik mag dinsdag voor een echo komen, aldus gyn was het afwachten, maar zolang het niet doorzette mocht ik hopen...
    ik duim met je mee!!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Oke thanks meiden ja dat zei de verloskundige ook ik voel me nog steeds het zelfde dus hoopdat
    Dit geweldige wondertje ons gegund is ik blijf hopen!!!!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zeker doen! Ik zal voor je duimen! ;) Maar kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, dat heb ik ook wel.

7. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, rond mijn nod en later weer tussen 6-8 weken. En een gezonde dochter gekregen. Ik houd er rekening mee dat het nu weer kan gebeuren. Maar het blijft vervelend. Je wil gewoon geen bloed zien als je zwanger bent!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Precies,...dat bloed maakt alleen maar onzeker.

9. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Met een week of 7 heb ik ook helderrood bloed verloren. Ook met het afvegen. Vond het heel eng en had toen ook de verloskundige gebeld. Het stopte al heel snel en de volgende dag hele dag bruinverlies. Met 10 weken de echo gehad en alles was prima in orde! Nu afgelopen week het hartje nog gehoord!

Als je zegt dat je het na het persen hebt gehad is het waarschijnlijk gewoon een gesprongen vaatje ofzo!

Erg spannend zo de eerste weken! Zal voor je duimen!! Het komt vast goed!!

10. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hier nog iemand met bloed verlies. Bij me vorige zwangerschap had ik rond precies de zelfde periode een bloeding en toen bleek ik zwanger van een 2ling en 1 had het helaas niet gered. NU precies op de zelfde dag als de vorige zwangerschap ook bloed verlies alleen tot nu toe alleen gister avond bruin bloed verlies, hoop dat het de innestelingsbloeding is. Heb niet echt krampen ofzo beetje druk alleen. Nou meiden allemaal suc6 en ik zal voor jullie duimen, doen jullie het ook een beetje voor mij?

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Heeey goedemorgen meiden ben nu lekker aan t werk ben kraamverzorgster dus kom er
    Steeds mee in aanraking hahaha das af en toe wel moeilijk heb gister geen bloed meer
    Gehad maar heb ook alleen gezeten en vanmorgen en net weer plassen en toen weer
    Rood donkerrood bloed niet heel veel maar zat wel een klein stukje bij zeg maar heb een verbandje
    In en daar zit alleen een streepje op niet veel voel me nog echt zwanger niet pijn ofzo
    Maar ben toch bang dat ik t kwijtraak

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Net maar weer de verloskundige op gebeld ben zooooo onzeker over de bloedingkjes
    Er zit namelijk ook af en toe sliertjes slijm bij een beetje donkerrood maar eigenlijk alleen iedere
    Keer na afvegen in maandverband zit maar een streepje en nog geen pijn in me buik ofzo
    Pfffff snap echt niet dat je zo lang in onzekerheid moet zitten totdat er wat te zien is op de echo k zooi!

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    iedereen zit zeker lekker buiten????????pfffffffff ik kan echt niet genieten

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heeft niemand iets positiefs te vertellen van ja heb ik ook gehad heb toch een gezonde zwangerschap gehad ofzo??
    ik zie t ff niet meer zitten....

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou volgende week een vroege echo om te kijken of de zwangerschap toch nog in takt is maar ik moet met het ergste rekening houden................vanmorgen ook nog een test gedaan en de streep was ook een stuk minder....meiden wens me geluk!!!

16. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje angiebaby..klinkt niet zo best allemaal meid, hoop voor je dat het gewoon goed zit.
    Die test die je hebt gedaan was hetzelfd merk als je andere testen?
    En hoe is het beloedverlies, echt rood en heb je krampen?

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hee meis nee klinkt niet goed he?
    ja van kruidvat 2 voor 5 t is de 5de test en deze geeft voor het eerst zo slecht aan je hebt mn andere testen gezien.
    ik heb nu het gevoel dat ik ongesteld ben zo ziet het er ook uit t word steeds wat meer donkerrode slierten en rood bloed in mn maand verband zit steeds niet veel alleen bij het plassen dan valt er zeg maar wat bloed uit en met afvegen.....

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Angie hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Ik duim voor je dat hij/zij lekker blijft zitten!

19. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hier precies hetzelfde verhaal... Bij mijn dochter had ik nu echt al een knal test en nu dus nog niet... Gister ochtend verloor ik helder roodbloed daarna weer donkerbloed ... En sinds gister aaf weer wat rood bloed .... Maar heb geen buikpijn ofzo ....

En zolang je geen krampen hebt zit 't nog goed hoor meid !! En kan het net met een gewone zwangerschap alle kanten opgaan...

En als iemand anders dit typte had ik vast gezegt jij hebt makkelijk praten ... haha ... Vind de onzekerheid echt verschrikkelijk !!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe is het nu?

Deel Deze Pagina