Tips smalle zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Wie van jullie heeft er tips. Ik ben morgen 13 weken zwanger en ik kan sinds een week of 2 mijn eigen broeken niet meer aan. Vind ik natuurlijk niet erg, mijn buikje groeit goed! Ik draag nu dus alleen nog maar leggings met tuniekjes. Maar ik wil graag ook weer eens een broek aan, maar alle zwangerschapsbroeken van de kleinste maatjes pas ik niet. (ben zelf klein en slank) Ze zakken echt van mijn kont af! Iemand een ideen voor de tussen fase?

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi

Hier hebben we nou een name it winkel en daar hebben ze sinds kort ook positiekleding! Zag er klein uit, weet niet welke maten ze allemaal hebben. Succes met zoeken en met je zwangerschap!

3. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    ik lees even mee, is nog niet zover dat ik zwangerschapskleding nodig heb, maar ben ook best klein, heb damesmaat 32 of val in de kindermaten, vroeg me ook af hoe ik dat straks moet gaan doen.

4. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben nu ruim 31 weken en nog steeds niet in de zwangerschapskleding gegroeid. Rokken pas ik wel maar positiebroeken is niets. H&M heeft denk ik de kleinste maar dan loop ik echt de hele dag te heisen verder begint het vaak bij 28 of 29.
    Ik heb 2 miss sixty broeken die laag vallen, en fornarina die laag valt en een replay en 2 yogabroeken van victoria secrets. Ach en met die 6 en rokken erbij red ik het wel. Ik paste overigens tot 20 weken in mijn spijkerbroeken. Gelukkig hangt verder heel de stad vol met positietruitjes.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Ja idd, truitjes zat! En dan niet eens speciaal voor zwangerschap. De mode is nu zo dat het allemaal mee rekt. Gelukkig maar. Met broeken moet ik dan nog maar even verder kijken..... het idd ook maat 32/34 en soms kindermaat. Jammer dat ze daar met zwangerschapskleding zo weinig rekening mee houden.

Meer mensen tips?

6. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb ook nooit in die positiekleding gepast, was ook te groot.
    Heb altijd vrijetijds-broeken aangehad of trainingspak, maar geen spijkerbroeken eigenlijk.
    Maar nu weer wel :D

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Hmmm... ik ben zelf niet klein en heb al behoorlijke moeite leuke zwangerschapskleding te vinden. Dus kant en klare kleding weet ik niet.

Ben je zelf een beetje handig, of ken je iemand die handig is? Dan kan je de naden van (oude) broeken/rokken lostornen en er stukken t'shirtstof tussen zetten (en daarop elastiekjes met knoopjes op verschillende wijdtes, zodat het kan meegroeien). Leuk shirt erover, op het moment zijn de meeste toch lekker lang en in A-lijn, klaar ben je.

8. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik zag toevallig dat esprit in de online shop positiejeans in maat 34 heeft, dus misschien daar eens kijken?

9. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    in positiebroeken zitten toch elastieken (aan de binnenkant) waardoor je de broek kleiner/strakker kunt zetten?
    ik ben zelf ook klein , maar me kont is te dik voor een kindermaatje hahaha
    dus dan krijg je dus broeken die een meter te lang zijn :oops: maar succes met zoeken....
    grtz Ramona

10. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey Makkie,

Ik ben zelf ook erg smal en mini, maar heb een broek van mamalicious. (had zo'n pijn in m'n buik dat ik wel wijdere kleding ben gaan dragen)
    Deze broek kan ik van binnen met elastiek kleiner maken, heb hem wel moeten inkorten. Maar met een riem eromheen zit deze gewoon goed! En de kleinste maat is 27! (heb normaal 25)

Succes
    Liefs Devana

11. ads

ads Lid

13 mei 2008
    45
    0
    0
    mijn schoonzusje heeft dit prbleem ook en die heeft gewoon lage heupbroeken gekocht die net onder haar buik vallen en dit bevalt haar prima

12. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Je kan zo`n buikband om je broeken heendoen die afzakken .Ik heb zelf ook een broek die afzakt en als ik dan loop doe ik een band om .
    als ik zit dan zit die lekker ruim .

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt voor de tips meiden! Hier kan ik genoeg mee!

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    knoopgaten elastiek gebruiken in je broeken zo kun je nog wel een tijdje door.
    Je hebt ook speciale tussen stukken die in je gulp kun ritsen of knopen

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier dus hetzelfde probleem:

Ik ben nu 24 weken zwanger en draag zelfs nu nog mijn eigen spijkerbroeken, wel de lage modellen hoor en anders met een elastiekje! Ik heb geluk dat mijn buik vrij hoog zit anders werd het helemaal lastig. Ik heb 1 mooie positiebroek van Noppies gekocht en dat is maat XXS en die zit gelukkig heel mooi. Verder draag ik veel leggings met jurkjes enzo en ik kijk in de winkels naar broeken en rokjes die gewoon kunnen meerekken en hopen dat ik het zo mijn hele zwangerschap kan volhouden.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik draag geen positiekleding, ik draag broeken met elastieken banden zoals witte linnen broeken van de H&M en mijn spijkerbroeken zitten zo laag dat mn buik erover komt.

Mn truitjes rekken gewoon allemaal mee en blijven dan ook tot ver onder mn buik zitten (dus gene blote buik) Ook heb ik veel tunieken. Ik koop nog steeds gewoon maat 36/38, als het niet te veel uitrekt kan ik het misschien na de zwangerschap gewoon weer aan :)

17. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi meiden,

Ook ik draag mijn eigen broeken nog ! Nou heb ik van de week een makkelijk zittende broek van mamalicious gekocht en dat zit prima, de andere positiekleding moet ik met het elastiek op de kleinste "stand'zetten, met als gevolg dat het er vreemd uitziet en nog voor geen meter zit ! DRAMA !

Deel Deze Pagina