Ik werd vanacht even wakker en voelde voor het eerst iets raars, ik dacht voel ik de baby nu al maar ik heb het verder niet meer gevoeld dus het zal waarschijnlijk iets anders geweest zijn ik heb me mannetje vandaag op pad gestuurd om ook voor zo'n angelsound te gaan kijken ben benieuwd of me mannetje er mee thuis komt want ik wil ook wel graag die lege periode even opvullen. Ik heb wel al een buikje
He tess, fijn te lezen, want ik had ook je verhaal kunnen tikken! Gelukkig, heb al ontzettend veel geduld moeten hebben, dat gaat nog wel even door! Maar ik ben natuurlijk super trots en super blij dat ook wij een kindje verwachten!
Ik heb dat nu sinds 2 dagen ook Volgens mij is het de beeb want voel het nu wel een keer of 3/4 per dag....meer en deels als ik buk en savonds als ik op bed lig...ik dacht ook meteen ZO VROEG maar het kan dus wel En de angelsound gebruik ik sinds 13 weken...geweldige uitvinding...! Ikraak niet in de stress als ik het hartje niet kan vinden want je weet hoe klein de baby nog is. Maar vind het sinds deze week wel elke dag zonder lang te zoeken. Maar de lege fase heb ik ook geen last van...ben nu de eerste dingetjes aan het kopen...mijn buikje groeit lekker...voel me eindelijk lekker... I FEEL GOOOOOOD!