31 weken zwanger bewegen voelt anders....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Juffie26, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Beste verloskundige,

Ik ben momenteel 31 weken zwanger en merk sinds gisteren dat de bewegingen 'anders' zijn. Ik voel haar nog wel maar minder sterk als 'normaal' gesproken. Eerst voelde ik echt een duidelijke trap of stoot maar dat is niet meer, voel haar wel, maar anders weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Maandag bij de gyneacoloog was alles perfect in orde 'volop foetale bewegingen' schreef ze op.
    Dat ik ze nu anders voel is sinds gisteren, hoort dat zo?

Hartstikke bedankt voor het antwoord!
    M.v.g. Juffie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Juffie,

je mag het kindje echt al wel anders voelen bij deze termijn dan voorheen, als het aantal bewegingen maar ongeveer hetzelfde blijft. Het zal nu meer wrikken en schuiven worden, maar ook dat zijn bewegingen. En misschien is het kindje anders gaan liggen en voel je het daarom nu anders. Dat klan weer overgaan en je unt die schoppen weert erug krijgen, maar het kan ook dat het zo blijft. Als je op een dag in ieder geval maar 8-10 bewegingen voelt (geen 10 moménten, 10 bewégingen) is het op zich goed. Tenzij jij je zorgen maakt; bel dan je gyn in ieder geval even om te overleggen.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina