Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel van ons nou echt nergens last van hebben. Ik lees steeds in dit forum over de kwaaltjes die iedereen heeft. Ik heb zelf bijna nergens last van. Ik heb wat gevoelige borsten, maar dat merk ik pas als ik er echt aan zit of de trap op ren, oid. Anders niet. Verder moet ik ook niet erg vaak plassen of zo. Ook ben ik niet misselijk geweest (ben bijna 12 weken). Soms ben ik wel een beetje moe, maar of dat nou komt door de zwangerschap of gewoon dat ik hard werk... ik weet het niet. Wel fijn dat het zo goed gaat! Wie heeft ook (bijna) nergens last van?
Nou prijs je maar gelukkig dan Ik heb het behoorlijk zwaar gehad die eerste 3 maanden. En nu het laatste trimester is aangebroken merk ik ook dat het weer zwaarder wordt..
Dan ben jij een geluksvogel, wou dat ik dat ook kon zeggen. Meer plassen heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehad, nu duidelijk wel. Misselijk begint nu een beetje af te nemen gelukkig. Ben alleen niet echt minder moe.
Ik heb op het begin ook helemaal nergens last van gehad; niet misselijk, geen zere borsten, niet extreem moe. Maar nu ik op het einde loop zijn de kwaaltjes niet te missen hoor : zeer bekken, zere liezen, harde buiken, maagzuur... Maar ach, het zit er bijna op voor mij . Geniet er lekker van dat je (nog) geen kwaaltjes hebt!
heeey ik heb ook begin me zwangerschap niet mogen klagen maar nu ben ik 36 weken en weet ik niet meer hoe ik zitten,liggen of staan moet en heel snel moe. miss wil het niks zeggen voor jou maar ik bedoel te zeggen dat het nog wel kan komen. geniet er dus maar lekker van
ben nog maar 5 wken, maar heb tot nu toe ook weinig kwaaltjes. Beetje opgeblazen gevoel en drukke darmen, verder absoluut niet moe of misselijk. Genieten van dat het zo goed gaat en hopen dat het zo blijft gaan! Jullie ook genieten!
Oh meid, heerlijk toch. Ik had eigenlijk ook nergens last van. Misschien een beetje moeier en wat gevoeligere borsten. Ongeveer twee weekjes een beetje weeiig gevoel als ik niks at. Nu heb ik heel veel last van maagzuur, maar verder niks.
hey, ik heb ook weinig kwaaltjes hoor, bij mijn dochter eigenlijk ook niet, alleen wat vermoeid toen en op het einde lag ik niet meer zo lekker. En nu ben ik ook wel moe, maar goed dat kan ook komen omdat er nog een dreumesje rond loopt en ik niet echt veel rust tussendoor ook niet misselijk geweest of iets
Ikke! Het is dat ik bij beide zwangerschappen 2 streepjes op de test heb zien staan, anders had ik pas geweten dat ik zwanger was/ben toen mijn buik begon te groeien Ik voel me ook super, geen kwaaltjes! Lekker toch? Ik heb bij een vriendin van mij gezien dat een zwangerschap ook een hele moeilijke zware tijd kan zijn, dus geniet ik er extra van dat ik me zo goed voel....
ook ik heb bijna nergens last van gehad. Wel erg gevoelige borsten en moe, maar dat was het. Tot nu toe gaat het eigenlijk ook allemaal goed. Weinig harde buiken, alleen als ik echt erg druk in de weer ben. Ik merk dat mijn energie nu weer ietsje af neemt, maar kan nog gewoon alles. Dus geniet er maar van, doe ik ook haha (ik krijg wel veel 'verbaasde' reacties dat het zo goed met me gaat en vrijwel nergens last van heb )
Hier nog iemand die nergens last van heeft en ook niet heeft gehad. Buiten dat mijn borsten buiten proporties zijn Geniet ervan al kan het je onzeker maken!
Hier nog een lucky lady, Beetje meer moe,gevoelige en grotere (.)(.) darmen die wat stil liggen maar verder nergens last van hoor!! Voel me prima!!
Lichamelijk zo goed als geen klachten. Wel moe en veel plassen, maar gelukkig niet misselijk! Wel heb ik af en toe flink last vd hormonen op emotioneel gebied.
Ik heb tot nu toe ook nergens last van! Heerlijk! Ach ja als je gaat zoeken naar 'kwaaltjes', vind je ze heus wel, iets gevoeligere borsten, misschien een keer vaker plassen, darmen die eens iets minder goed werken, maar 'last' kan ik het echt niet noemen! Je linkt het nu natuurlijk ook gelijk altijd aan de zwangerschap, terwijl je er eerder misschien ook wel eens last van had. Oh ja, en mijn buik begint iets te groeien
Ook ik voel me goed, m'n gevoelige borsten zijn zo goed als over, alhoewel de 2 cupmaten extra niet zomaar verdwijnen. En ja, vermoeidheid de eerste weken, daar had ik wel last van, maar dat was voornamelijk door m'n hooikoorts waar ik niks tegen in mocht nemen. Een beetje misselijkheid zou soms wel fijn zijn, want ik mis nu wel eens de bevestiging dat er echt wat zit...