hallo dames, hier even een vraagje, ben nu 15 weken zwanger en heb al een (vind ik zelf) gigantische buik zouden jullie even willen kijken en jullie mening geven. en zijn er meer meiden die al met 15 weken zo'n buik hadden. foto staat in mijn album. groetjes tamara
Ik zie je foto ook niet maar ik heb nu ook al een hele grote buik(is wel me derde kindje) lijkt wel 6 maanden .
Ben nu 11 weken, maar kan me niet voorstellen dat ik over 4 weken zo'n buik heb. Je ziet bij mij nog niets.... Maar komt wel vaker voor hoor. Is per persoon verschillend.
je buik is mooi hoor ik had ook inderdaad een grotere bbuik maar mooi toch een grote buik dan lijkt me weer heerlijk
Ik vind dat je een aardige buik(je) heb voor 15 weken, ik heb ook een toeter hoor en ben 'pas' 19 weken zwanger. Er zijn meiden die tot 22 weken gewoon hun eigen figuur hebben, dus dat is bij iedereen anders. Jij kan al echt showen met je buik
Vind het een mooie buik... Wou dat ik dat had.... Bij mij zie je nog echt niet zo veel.. Dus als ik zeg ben zwanger krijg ik de vraag waar dan....
Je hebt idd een grote buik. Wees er trots op. Zie mijn buik van 20 weken in mijn album, die is kleiner.
die van mij is ook nog niet zo dik hoor al heb ik wel het idee dat hij met de dag dikker word, maar niet zo als bij jou hoor tamara85, mooi toch, ik zou willen dat ik zo'n buikje had.als je hier de buikfoto's bekijkt dan zie je inderdaad heel veel verschil en die zijn dan hetzelfde aantal wkn zwanger.
Wow, dat is wel enorm. Althans, het lijkt mij niet dat ik over 7 wkn zo'n buik zal hebben. Maar op zich heb ik nu ook al best wel een dikke buik, maar komt ook door mijn houding en mijn darmen die opgezet zijn door de hormonen. @Firstbaby: wees maar blij dat je zo'n kein buikje hebt; ik denk dat jouw figuur er niet veel op achteruit zal gaan en met die striae zal het misschien ook mee gaan vallen. Elke medaille heeft een keerzijde
Die van mij is nu bijna zo groot. Maar het ziet er gewoon mooi uit toch? Het misstaat je in ieder geval geenszins! :-D Mooi zwanger...
Ik heb een buik van een zwangere vrouw van rond de 30 weken zegt de verloskundige maar dat komt of kan komen doordat het mn derde zwangerschap is en met de 20 weken echo was te zien dat de placenta aan de voorwand ligt waardoor je buik ook dikker is. Geen zorgen er verder om hoor
Ik vond mijn buik al dik, maar die van jou is idd nog iets dikker. Maar ik denk dat het per persoon verschilt, en zolang je je goed voelt en alles gaat goed heerlijk toch!