Mooie buik ik had met 15 weken ook al een beste buik, kreeg steeds te horen zitten er geen 2 in? en dat moet ik nu nog heel vaak horen. Maar wees er maar trots op :-D
Had pas met 25 weken zo'n buik Maar ja bij mij is alles nog steeds aan de kleine kant. Mensen gokken dat ik zes maanden ben nu maar zit al in de 9e.
Hoi, je hebt een flinke buik hoor! Ik ben zelf 17weken zwanger en in het bezit van een mega dikke buik. Maar ben dan ook zwanger van de 4e. Het schijnt dat het vaak zo is dat de buik na meerdere kinderen ook sneller dik is. Veel mensen denken dat ik nog maar paar weken moet. Heb geen foto maar zal binnen kort eens kijken of ik die er op kan krijgen. Wees lekker trots op je mooie buik meid!
Hey Tamara! Wat leuk zeg om je hier tegen te komen! Ik vind echt dat je een mooi buikje hebt! Ik zou niet durven te zeggen of hij te groot is of niet..ben benieuwd hoe die van mij eruit ziet met 15 weken.. Maandag naar de gynacoloog..spannend! Liefs Rianne
Nou ik vind mee vallen hoor, maar wel beetje groot voor 1e keer zwangerschap. Mijne is nog beroorlijk hoor, voor 12 weken, kijk maar in mijn album.
O dat vind ik echt de stomste opmerking die mensen kunnen maken. Kijk lekker naar je zelf zou je dan bijna zeggen dat zeggen alleen mensen die geen intresse hebben en geen verstand.... ik had met 15 weken een iets kleinere buik, maar met 20 weken leek het wel alsof er een exlopsie had plaatsgevonden en nu na 32 weken goei ik nog maar heel langzaam. Zou bij jou ook zo kunnen zijn hoor, dat je nu flink groeit, maar vervolgens een aantal weken stil blijft staan. Ik groei alleen nog in gewicht ik zeg niet geniet van je buik, want hoewel ik mijn zwangerschap redelijk klachten vrij doorkom ben ik die buik wel zat nu, maar geniet natuurlijk wel van je zwangerschap
ja het is echt een buikje, maar wel een mooi zwanger buikje! bij mij begint het nu langzaamaan, en het ismijn 4de.
Hey, Ikzelf ben bijna 19 weken ver en je ziet zo goed als niets, iedereen vraagt altijd maar mijn buik te zien maar ze zijn altijd teleurgesteld hehe. Ik vind het langs de ene kant jammer dat je nog niets ziet maar langs de andere kant misschien momenteel nog gemakkelijk geacht mijn leeftijd. De buik gaat na een tijdje toch "in de weg" zitten dus misschien handig dat hij wat weg blijft. Eens ik hem heb ga ik er natuurlijk wel fier op zijn. Ik hoop dat ik me geen zorgen moet maken omdat je niets ziet want ik was 6 kilo afgevallen waardoor ik nu slechts 48kg weeg. Ik ben 165 cm groot. Groetjes wij