Goedemorgen meiden, Heb even een vraag. Afgelopen woensdagavond (kerstavond) had ik na de grote boodschap een klein beetje lichtroze, slijmerig bloed aan het wcpapiertje. Het was één veeg en heel lichtroze en dat bij precies 15 weken zwangerschap. Ik heb geen krampen (ook totaal niet gehad) en verder ook geen spoortje bloed (of iets dat er op lijkt). Zou het een adertje of iets geweest zijn? Misschien toch iets te hard geperst? Ben nu een beetje bang dat het mis is met mijn kindje, maar ergens geloof ik dat niet. Wat denken jullie ervan? Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs, Suus
Zo te lezen inderdaad een adertje, die knappen wat sneller nu je zwanger bent..... No worries, zolang het maar een beetje is en alleen na je wc-gang, dan is er niets aan de hand! Maar ehm, voor je eigen gemoedstoestand: je hebt niet voor niets een VK, dat mag je best aan haar vragen hoor
ja,dit hoor je vaker na de grote boodschap dat je dan wat bloed kan hebben,of roze dit kan komen door persen,druk zetten tijdens hebben veel vrouwen,en is niks ergs je doet er niks aan,behalve proberen minder te persen,probeer meer water tussendoor te drinken,dat hielp bij mij
Het zou ook een bloedende aambei kunnen zijn, daar heb ik ook regelmatig las tvan, maar tis dan toch even schrikken.
Lieve meiden, Enorm bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben me echt gerustgesteld. Wat het ook was, het was gelukkig snel over en ik denk inderdaad ook niet dat het direct iets met de kleine te maken had. Ik voel me verder ook fantastisch! Mocht het toch nog eens gebeuren dan zal ik de verloskundige bellen, maar in dit geval vond ik het toch niet helemaal nodig. Helemaal niet omdat het kerst was en ik haar er op dat moment niet mee lastig wilde vallen. Als ik nou ook nog pijn had gehad of het was meer bloed geweest dan had ik haar wel gebeld natuurlijk. Nogmaals bedankt allemaal! Liefs, Suus
Ik heb toen ik 14 weken was ook wat bruinige afscheiding gehad, bij mij was het idd waarschijnlijk van een gesprongen adertje.
ik schrok me ook rot toen ik met 12 weken zwangerschap bloed verloor! ik moest die middag gelukkig naar de vk. ik was die dag daarvoor erg verkouden! veel hoesten en snuiten en de vk zei dat er daardoor ook al gemakkelijk een adertje kan springen! succes met je zwangerschap!
Ik heb inmiddels al 4 bloedingen gehad. Vorige week had ik er 1 die was erg heftig leek alsof ik gewoon ongesteld was bleef maar stromen en moest maandverband in en mijn gedachten gingen ook meer dat ik een miskraam had. Had ook geen krampen voelde me goed. Ben hiervoor ook weer bij de vk geweest en wederom klopte het hartje nog normaal, wel ben ik door gestuurd naar het ziekenhuis (ook wel omdat ik het zelf graag wou )daar hebben ze een echo gedaan en gekeken waarom ik steeds bloedingen heb maar ze konden niks vinden. Zag er allemaal goed uit en onze kleine ukkie doet het erg goed. De vk zei waarschijnlijk blijf ik wel tot 17 wkn of langer bloedingen houden. Maar word er wel heel erg onzeker van elke keer die spanning en gelukkig bij de vk vangen ze me steeds super op, je weet dat het gewoon niet hoort.