Hai hai, Binnenkort heb ik een soort sport examen. Stel dat ik dan zwanger ben, dan zou dat tegen die tijd zo'n 12 weken kunnen zijn. Hoe groot zou mijn buik dan kunnen zijn? Anders zou ik het misschien moeten verzetten Lijkt me leuk om jullie buiken op de foto te zien, toen jullie zo rond de 12 weken zwangerschap aanzaten! Liefs
zie onze site (heb daar van de eerste en tweede zwangerschap allemaal foto's van staan) buikenalbum moet je dan bij kijken. Ik weet niet wat voor soort sportexamen het is maar na de 12e week komt je baby boven je schaambot uit en zou ik niet alle sporten meer doen eerlijk gezegd..
Leuke site imd! cherrylein: Hoop ook dat het bij mij nog een beetje binnen de perken blijft! Ben wel slank van mezelf, en ook redelijk gespierde buik, dus denk dat het de eerste maanden daar wel achter blijft zitten. Maar daarna... mag de boel groeien! haha
Het verschilt inderdaad heel erg want ik liep al met 8 weken in positiekleding In mijn album staan wat foto's.
Ik ben van slank postuur. Ik had met 12 weken ook geen buik, hoogstens opgezette darmen en taille was minder aanwezig. Pas rond de 16e week is het bij mij begonnen met groeien en dat andere het gingen opmerken. Maar inderdaad, verschilt erg per persoon.
Met 12 weken was er bij mij nog helemaal niets te zien en ik was ook nog 6kg afgevallen. (Kijk maar mijn buik met 17/18 weken in album) Je kunt rond die tijd wel (nog) enorm moe en misselijk zijn, ook niet echt optimaal voor een sportexamen. Maar dat hoeft helemaal niet. Hoe jouw lichaam reageert op de zwangerschap, zul je moeten afwachten. Er is nog genoeg tijd om dit te zien aankomen, lijkt me. Eerst maar eens zwanger worden/zijn !
Kan het zijn dat je met 4 weken al een klein buikje ziet? Ik ben namelijk heel slank van postuur, en heb nu zeg maar een klein bol buikje wat ik normaal gesproken heb als ik ongesteld moet worden. Mijn vriend verklaard me voor gek Of kan het zijn dat het door mijn harde buik komt?
hoi hoi, ik denk eerder dat het je darmen zijn die door alle hormonen een beetje van slag raken.. hoor je wel vaker namelijk.. denk dat het voor 5 wkn nog een beetje te vroeg is namelijk... je kindje is mssn net te zien als een heel piepklein stipje in een vruchtzakje.. en ligt nog heeel diep in je schaambot... kan me wel voorstellen dat het allemaal erg spannend is.. maar je buikje komt er hoe dan ook vanzelf aan en dan kan je lekker trots zijn en pronken ermee.. gefeliciteerd nog trouwens.. en geniet ervan...