15 weken zwanger en enorme buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gizzie1983, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Sinds zaterdagmiddag heb ik enorme buikpijn... Gisteren de VK gebeld. Ze is komen voelen en het was echt de baarmoeder die zo pijnlijk was. Groeipijnen volgens haar. Het was in elk geval geen blaasontsteking (gisteren op getest).

    Ze heeft het hartje geluisterd en dat klonk prima! De kleine had er geen last van, alleen mama.

    Ik ben niet kleinzerig, maar deze pijn is echt extreem! Herkent iemand dit rond deze periode?
     
  2. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Herken het niet.
    Ik had wel rond die tijd enorm last van ongesteldheidsbuikpijn zeg maar. Net even anders, en een flinke druk op mijn blaas. Ik had ook geen blaasontsteking, en het ging na een week wel weg..

    Heb die tijd wel een enorme groeispurt met mijn buik gehad. Dus kan heel goed groeipijnen zijn, de een ervaart nu eenmaal meer pijn als de andere. Gelukkig was alles goed met de kleine!
     
  3. moielle

    moielle Fanatiek lid

    7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haj!
    Ik denk dat we hetzelfde hebben gehad!
    Met oud-en-nieuw zat ik op de eerste hulp met zo'n erge buikpijn, dat ik niet wist waar ik het zoeken moest! Niet alleen aan de zijkanten (ik dacht dat je daar alleen bandenpijn kon hebben), maar m'n hele buik! Ik dacht echt dat het niet goed was en dat het wat anders moest zijn dan 'gewoon' bandenpijn.
    Maar het was het toch echt. Heeft drie dagen aangehouden, en daarna helaas regelmatig nog teruggekomen. Maar weet nu wat het is en dan lijkt het minder erg.
    Sterkte meid, doet echt zeer! Maar je kleintje heeft nergens last van, die kan nu lekker doorgroeien hihhi
    xxx
     
  4. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

    Goh Moielle, dat denk ik dan ook! Kon wel janken van de pijn vanmorgen. Het is gewoon de hele onderkant, niet alleen de zijkanten. Vanmorgen schoot het ook door richting mijn liezen. Autsj!! Net met een paracetamol nog even mijn bed ingekropen, en nu gaat het redelijk.

    Ga voor de zekerheid morgenvroeg toch nog een plasje laten checken. Gisteren was het namelijk geen ochtendurine. En als het dat niet is, zullen het dus echt groeipijnen zijn. Inderdaad, als je dat weet, stelt het me wel gerust.
     
  5. soscastoa

    soscastoa Lid

    3 mrt 2008
    32
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb buikpijn gehad, zo rond week 18. Bij mij waren het echt de buikspieren waar een enorme kracht op stond, door het groeien. Wanneer ik mijn buikspieren gebruikte (tijdens het paardrijden) kreeg ik die pijn die jij omschrijft. Ik ben toen minder fanatiek gaan rijden, dat hielp. Het heeft al met al ongeveer twee weken geduurd. Daarna had ik ineens een klein buikje.
     

Deel Deze Pagina