Omgaan met onzekerheid bij prille zwangerschap??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdreams, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb vorige week donderdag voor het eerst positief gestest. Daarna nog elke dag getest en de laatste test van gister is echt heel mooi donker, ook al een CB digitale test met "zwanger" erop gehad en toch voel ik me zoooo onzeker. Durf niet te genieten. Er kan nog zoveel fout gaan. Ik moet me gewoon bedwingen om vandaag niet weer te testen om te zien of ie wel weer donkerder is geworden dan gister. Iemand die mijn ervaringen deelt??

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel herkenbaar idd... gaan donderdag voor het eerst naar de verloskundige... krijg dan ook meteen een echo. maar ben toch bang dat er iets niet goed zit ofzo... is geen reden voor maar toch... denk dat het er ook wel beetje bij hoort :)

3. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    die onzekerheid blijft.
    eerst de eerste echo
    dan de 13 weken
    dan de 20 weken echo
    dan 26 weken (levensvatbaar)
    dan 37 weken.

daarna krijg je eerste keer rollen, kruipen, staan, lopen....oh my god, zijn we alweer 16:$, oh nee toch niet auto rijden.
    och wat worden ze groot, ze gaan op zichzelf, komt het goed???

die ongerustheid gaat nooit weg, vanaf het moment dat je het weet.
    ik zou zeggen geniet ervan en laat het over je heen komen, je kan er niks aan veranderen

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Als ik die 1e echo maar heb gehad en een kloppend hartje heb gezien, kan ik het denk wel loslaten. Bij de zwangerschap van mn dochter heb ik 1 week overtijd een CB digitale test gedaan, die was positief, geen enkel testje meer gedaan, rond de 6 weken vk gebeld, 10 weken echo, was er helemaal niks zenuwachtig voor. Nu is alles anders. Je bent je nu zo bewust van de kwetsbaarheid van zo'n mensje in je buik. Pfff...blij datk niet de enige ben.

Deel Deze Pagina