ben jij een modieuze stralende zwangere of kom je ook uit the walking death

Discussion in 'Zwangerschap' started by lellebel2, Mar 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe de andere mama's erbij lopen/uitzien tijdens de zwangerschap.

Ik biecht op:
    Ik zie er niet uit. Bleke huid, haten zo droog als ik weet niet wat en dan maar niet te spreken over de kleren die ik nu draag. Normaal was ik echt van de leuke kleertjes en schoentjes..assecoires enz maar nu!!! Het zal vast wel weer goed komen hoor eenmaal het zonnetje weer tevoorschijn komt hahahaha. Maar voor nu ben ik een wandelend anticonceptie middel zo onaantrekkelijk als maar zijn kan. Ik loop ook meer met een blote billen gezicht rond dan dat ik die halve minuut werk erin zet om een vleugje mascara op te doen. Enige sieraad dat ik al weken draag zijn m'n horloge en ketting.

Ben blij dat ik dagelijks m'n winterjas aan moet want die fashion flaters van mij zouden strafbaar moeten zijn.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Ik zie er stralend uit, maar voel me alsof ik ben aangereden. Al zeven en een halve maand lang.

Grappig, bij mijn zoon was het namelijk precies omgekeerd. Toen zag ik er bagger uit, maar lichamelijk gezien voelde ik me heerlijk.

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiihhii... bij m'n dochter was ik echt een schoonheid en had ik energie voor 10.
    Bij zoon 1 en nu zoon 2 zag ik er niet uit en m'n energie leven ligt ook tegen het vriespunt aan

4. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

Sep 25, 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Hahaha, bij mijn dochter voelde ik me goed, zag ik er goed uit en had ik veel energie.

Maar nu? Pfff, als ik 's ochtends mijn bed uit kom ga ik het liefst meteen weer op de bank liggen! Ik loop voornamelijk in mijn trainingsbroek, mijn haren zien er niet uit en ik doe er ook geen moeite voor, mijn wenkbrauwen zijn al weken niet gedaan (evenals mijn benen en ja, de rest loopt ook een beetje achter) en mijn make-up heb ik al weken niet aangeraakt.

Ach, misschien dat het zonnetje gaat helpen binnenkort, maar voor nu ben ik moe, zie ik eruit als een zombie uit The Walking Dead en voel ik me alsof ik overgereden ben.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooo jaa hahah wat ken ik dat goed. Net uit bed en het liefst weer op de bank neerploffen. Scheren????...wat is dat. Epileren? Oja dat bestaat ook nog.

Ik denk wel dat het zonnetje gaat helpen. Als ik nu soms het zonnetje zie heb ik er weer helemaal zin in. Er kan dan zelfs een lipglosje vanaf

6. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

Sep 25, 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Haha nou precies, die lipgloss is dan ook het enige, als ik al naar buiten ga!

Laten we hopen dat het zonnetje gaat helpen, op den duur wordt je wel gek van jezelf, tenminste, dat heb ik dan. Dan denk ik 'ik ga douchen, mijn benen doen' en zodra ik onder de douche sta heb ik er alweer spijt van en ga ik er weer onder vandaan hahaha. :D

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zal je zeggen dat ik nu al veels te lang met een haarmasker zit..heb van de week nagellak van m'n nagels afgehandeld maar nieuwe erop..no Way

8. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Tot op de dag van vandaag super goed te pas! ( even afkloppen haha)
    Zie er stralend uit en voel me lichamelijk erg goed.
    Ik doe de huishouding nog geheel zonder hulp en ben de hele dag in de weer met ditjes en datjes.
    Verloskundige begint al te lachen als ze me aan ziet komen haha
    Dit is mijn eerste zwangerschap en mag echt van geluk spreken ( daar ben ik me goed van bewust )

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw!!! En dat nog met bijna 40 weken!!!! Petje af hoor! Ik voel een lichte jaloezie opkomen.

10. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik heb gewoon super veel geluk denk ik
    Wie weet is het met een 2e ooit wel compleet anders

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik was meer het type walvis. Gigantische buik alsof er een achtling in zat, bijpassende grijze huid en bijna een groep Japanners achter me aan :D

12. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Mensen om mij heen zeggen dat ik prachtig zwanger ben en helemaal straal. Ik voel me 'een Walker' met alle kwalen die ik heb.

13. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Ik zie eruit alsof ik ben opgegraven en opnieuw tot leven ben gewekt. Heb totaal geen energie, hoop om 11 uur smorgens al dat het snel avond is en ik naar bed kan/mag.

14. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Buiten mijn puisten die ik gekregen heb door de zwangerschap, zie ik er stralend uit. Ik gebruik nu ook wel schmink om het te verbergen
    Iedereen in de omgeving zegt dat ik er goed uitzie en dat ze zien dat ik echt gelukkig ben.

Ik ga nog 2X/dag wandelen met de hond en dan zeggen de buren ook wel van amai, gij houdt vol ;)

Thuis kan ik soms wel lui zijn hoor. Maar ik doe ook nog alles zelf :)

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahhahhaaaaahaa hou op schei uit!!!!

16. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Mn haar zit goed. mijn huid is perfect! iedereen zegt; wat zie jij er goed uit!!!!!! begin nu energie terug te krijgen. De eerste 17 weken voelde ik me zoooo moe en slecht en vreselijk. weken niet geschoren etc. arme vriendlief 😈

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    Belgiƫ
    Whahaha, die topictitel alleen al!:D
    Ik ben nog maar aan het begin van mijn zwangerschap, maar ik voel me momenteel ook allesbehalve 'stralend'...Veel puistjes, bleek, misselijk, doodmoe. Pffft...Maar ik moet toegeven dat als de zon schijnt, ik me al wat opgewekter voel. Ik hoop dat ik er in het tweede trimester plots geweldig goed ga uitzien, hihi ;) En anders heb ik pech :p

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yesss dus er is nog hoop hahaha. Nog 2 weken en dan ben ik ook 20 weken.
    Mijn vkundige zei ook dat het kan zijn dat het vanaf de 20 weken beter wordt wat betreft de vermoeidheid. Over m'n uiterlijk zei ze niks.. ze zou ook wel denken...nee dat is kansloos, al zou je 18 maanden zwanger zijn.

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik dus ook. Als het zonnetje een beetje schijnt voel ik me ook beter.

20. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Mijn collega's vinden dat ik er steeds beter uit zie. Ik voel me (op een verschrikkelijke week na) steeds beter. Vandaag heb ik me voor het eerst een beetje zwanger aangekleed. Dus met knoop boven mijn buik om de ienieminie buik die ik nu heb te accentueren.
    Ik heb de hoop dat ik nu de goede weken in ga. Hopelijk blijft de bekkenpijn nog even achterwege, dan ga ik het weer bijna leuk vinden.

Mijn huid en haar zien er trouwens weer prima uit. Ik denk dus dat ik weer een jongetje krijg.

Share This Page