hoi dames , de tittel zegt het al ben dus 15 weken zwanger maar voel me heel onzeker omdat ik niet zo veel mer voel ben wel nog heel moe , maar ja da kan ook door de stress komen van mijn ex , zit nog steeds in vechtstrijd over mijn kids van 13 en 14 het plassen is terug een normaal ritme slapen doe ik ook goed (als ik niet heel de nacht lig te piekeren ) men buik is niet meer zo dik maar ja kan ook zijn dat hij nu in de breedte aant gaan is pfff maandag heb ik mijn 3de echo maar ben echt zo bang dat er iets mis is zijn er nog meiden die nu 15 weken dus in de 16 de week zitten en ni zo veel meer voelen oh heb wel veel wit verlies , ik voel het soms zo lopen ben altijd bang bloed te vinden
Goeie morgen yolandabenny.. maak je geen zorgen! Dat is eigenlijk alles wat ik kan zeggen.. Met deze termijn voelde ik ook weinig en me eigenlijk helemaal niet zwanger Buikje groeide toen wel maar verder gebeurde er zo weinig.. heb me ook echt heel wat zorgen gemaakt! Toch bleek het nergens voor nodig, in week 18 begon ik het kindje te voelen en toch duurde het tot de 20wk echo voordat de zorgen wat afnamen. Dus voor je het weet kan je het kindje gaan voelen schoppen.. Geniet ervan dat je nergens last van hebt, en doe nu lekker dingen waar je energie voor hebt Straks gaat het in één keer heel hard!
ik heb tussen de 9 en 20 wkn ook af en aan heel veel dagen/weken gehad dat ik super onzeker was omdat ik niet meer zo veel voelde.. maar inmiddels hebben we een gezonde dochter en is er nooit was mis geweest... probeer vertrouwen te hebben meis!
dank je voor jullie reacties , het doet wel goed om te horen dat er rond deze termijn nog dames zijn die niets of weinig voelen mijn 2 kids zijn al 13 en 14 jaar dus daar herinner ik me niet veel van , alleen dat ik toen onbezorgder was maar na 2 mk merk ik toch wel dat een zwangerschap niet meer zo onbezorgd is dat we maar vlug maandag zijn dan weet ik eindelijk meer en kan ik miss weer ff onbezorgd zijn tot de volgende echo
het hoort dat de kwaaltjes minder worden en je moet nog effies geduld hebben tot je hem voelt trappen. Hopelijk heb je maandag een mooie echo en ben je weer gerustgesteld.
Hoi Yolandabenny, Ik zit in precies hetzelfde schuitje! Het is eigenlijk een 'vervelende' periode, zo tussen die 12 en 20 weken! Van te voren had ik kwaaltjes (ook weinig, maar goed, ze waren er wel) en daardoor ging ik er vanuit dat het wel goed was met de baby. Nu merk ik ook vrij weinig en mijn buik is wel ietsje dikker, maar ook niet echt noemenswaardig... Dus ook ik zal opgelucht zijn als ik 'm eindelijk voel bewegen! Veel succes maandag en hopelijk word je dan een beetje gerust gesteld! Groetjes Masu
Hey meid, heel herkenbaar. Maar als je je echt heel onzeker voelt kun je altijd even je vk bellen of je even naar het hartje mag komen luisteren. Ben je gelijk weer even gerustgesteld voor een paar dagen en heb je een woensdag-was-alles-ook-goed-ondanks-dat-ik-me-zorgen-maakte stok achter de deur. toch?
Had ik ook rond week 16, ik voelde me stukken beter en de kleine schopte nogniet voelbaar veel elke dag. Dus soms voelde ik me ook niet eens echt zwanger. Dus ik was ook regelmatig bang bloed aan te treffen en dergelijken. Nu voel ik haar de hele dag door en ben ik weer bang dat ik vruchtwater verlies, achjaa.. onzeker blijf je wel een beetje denk ik. Probeer gerust stelling te vinden zover mogelijk, zoals het hartje luisteren bij de vk of zelf een dopler aanschaffen.. etc
Ik heb ook nooit ergens last van gehad en me nauwelijks zwanger gevoeld zelfs tot 30 weken....Geniet van het feit dat je nog alles kan doen en je zo goed voelt, want daar zijn heel veel dames jaloers op
hoi dames , ik woon in belgie, antwerpen ik moet om de 4 weken ongeveer langs de gyn , dus weet zelfs niet of we hier een vk hebben ? miss wel een goed idee om een angelsound aan te kopen voor momenten zoals vandaag
Volgens mij kun je jezelf daar ook aardig gek mee krijgen hoor; als je het hartje niet gelijk kunt vinden zit je gelijk helemaal in de stress terwijl baby misschien net weggezwommen is. Bel anders je huisarts even of zij zo'n ding hebben.
pffff gisteren als ik ging plassen vond ik wat roos vocht in mijn slip , ikke direkt paniek een paar dagen ervoor ook al eens gehad maar als ik dan plas en ik kuis af en ga eens met het papiertje naar binnen dan is het alleen wit slijm geen bloed of roos gedoe te zien wat zou dit kunnen zijn ?
Je afscheiding veranderd meteen als je zwanger bent, waterdunne afscheiding is hier eentje van.. De afscheiding is inderdaad wit en dus helemaal niet vreemd! Ga niet te veel met wc-papiertjes of vingers naar binnen.. het kindje zit hoger en in een aparte ruimte dus daar kom je toch niet bij. Probeer te gaan genieten meid! met 4 dagen heb je weer echo lees ik in handtekening.. dan zul je zien dat alles goed is!
@ dolfijn haha ja ik weet het doe het normaal nooit , weet dat alles veranderd maar als ik wat roos vocht of slijm zie ben ik direkt ongerust dus dan controler ik ff of er nog komt maar er was niks te zien het slijm is heel erg verandert sinds ik zwanger ben hihi soms loopt het er zo uit alleen als het roze is word ik ongerust