15 weken zwanger, het is voorbij....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emo, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heel erg veel sterkte met dit vreselijke verlies en als je erover wilt praten dan mag je me altijd een pb sturen!

2. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat erg :( Ik wil je heel veel sterkte wensen!

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Heel veel sterkte. Ik denk dat je pillen krijgt om de bevalling op te wekken en dat je in het ziekenhuis moet blijven. Heb dit ook gehad,pillen dan maar ik was 12 weken,geen 15. Bij 15 weten jullie denk ik al wat het geslacht zal zijn als je bevallen bent. 😥 knuffel xx

4. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Bedankt voor alle reacties, wordt zeer gewaardeerd. We zijn terug van de gynaecoloog en ik word inderdaad ingeleid en krijg pillen om de bevalling in het ziekenhuis op te wekken.

Dames met dezelfde ervaring, zijn de weeën even pijnlijk als bij een voldragen zwangerschap?

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Moet echt vreselijk zijn om te gaan bevallen van een dood kindje, heel veel sterkte bij de bevalling! Hebben jullie al besloten wat jullie met het kindje willen gaan doen? Ook heel veel sterkte voor de komende periode en geef jezelf de tijd om dit verlies te verwerken en het een plekje te geven. Dikke knuffel!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

Ik vond ze pijnlijker maar dat kan ook komen omdat je het zo ervaart omdat je weet dat er geen levend kindje zal komen waardoor het niet alleen fysiek maar ook mentaal heel erg zwaar is.

7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wat heftig! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende tijd.

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Heel veel sterkte!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Allereerst wil je sterkte wensen met dit enorme verdriet!
    Ik was 22 wk zwanger en heb de bevalling zelf moeten doen... In vergelijking met mijn zoontje waar ik 41 wk zwanger was toen hij werd geboren vond ik de weeën van G* pijnlijker,maar dat kan ook komen wat er hier al eerder word gezegt dat het mentaal zwaarder is
    Heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken! Knuf!!

10. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dank jullie wel, ontzettend lief al die reacties, ik haal er echt veel steun uit. En de dames die ook zoiets vreselijks achter de rug hebben gehad, jullie ook ontzettend veel sterkte gewenst, ik hoop dat jullie het ondertussen een plekje hebben kunnen geven...

Er is ons verteld dat ik kon kiezen voor pijnstilling (ruggenprik). Ik zit daar over te praktiseren, want weet natuurlijk niet hoe ik de pijn zal ervaren. Bij mn eerste en tevens gezonde voldragen zwangerschap, heb ik het op eigen houtje gedaan. Maar nu ik lees dat zo'n miskraam/bevalling rond dit termijn nog meer pijn kan doen, zit ik erover te denken om straks dan toch pijnstilling te vragen.

Het is emotioneel al pijnlijk genoeg inderdaad, wil dit het liefst met zo min mogelijk lichamelijk pijn doorstaan, hoe gek dit nu ook klinkt. En de gynaecoloog had daar goed begrip voor en adviseerde me zelfs om een ruggenprik te nemen..

Zo zwaar dit, wou dat dit maar een enge droom was.

11. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik vind het zo naar om dit te lezen, tranen in mijn ogen :( Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie, en dan eentje waar je maar niet uit wakker word.. bah.
    Ik wens je ontzettend veel sterkte, ook voor je partner. Dat jullie het een plaatsje kunnen geven, en veel steun bij elkaar kunnen vinden.
    Dikke digitale knuffel.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Heel erg veel stertke... wat ontzettend naar :(

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte! Denk dat ik ook voor pijnstilling zou gaan hoor.

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dank jullie wel lieve meiden.

Vrijdag is de opname dag overigens. Dan zou ik 16 weken zwanger zijn van ons wonder....

Hopen jullie mee op een voorspoedige bevalling.

Ik zal hopelijk na een niet lange tijd een update komen geven, voor nu ga ik ZP afsluiten en proberen afscheid te gaan nemen van ons kindje in ons buik. Al leeft het niet meer, het voelt nog goed dat ik het nog dicht bij me mag dragen...

15. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid ten eerste wat een groot verlies en wat onwerkelijk! Ik heb een soort gelijke ervaring maar dan een bij de echo met 20 weken. In plaats van een vrolijk spartelend jongetje zagen we kindje met amper hartslag en een grote hersenbloeding. Later op de dag is hij overleden in mijn buik. Ik ben in het ziekenhuis ingeleid doormiddel van tabletten. Dit heeft een dag gedrukte voordat het werkte. Toen kreeg ik weeën en met 1,5 uur is ons zoontje geboren. Heel veel sterkte meid!als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen!

16. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend naar voor je! Ik heb het meegemaakt met 12,5 week. Bij mij is het thuis gebeurd, een dag voordat de curretage gepland was. Ik vond het lichamelijk wel minder heftig dan een bevalling, maar emotioneel was het veel heftiger. Sterkte ermee!!

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Wat vreselijk..heel veel sterkte samen..

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh wat vreselijk 😢
    Enorm veel sterkte..

19. Dileila

Dileila Lid

29 dec 2013
    29
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat erg, Ik wens je ontzettend veel sterkte.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat ongelofelijk verdrietig :( heel erg veel sterkte. dikke knuf

Deel Deze Pagina