Na een half jaar is het ons gelukt en ben ik nu bijna 16 weken zwanger van ons eerste kindje. Morgen moet ik weer naar de verloskundige en hopelijk krijg ik het hartje weer te horen. We hebben op 8 weken een termijn echo gehad en het zag er allemaal goed uit. drie weken geleden heb ik het hartje mogen horen. Damm wat is dat emotioneel... Ik heb tot nu toe niet veel last ergens van gehad. Ik heb alleen nog steeds last van migraine aanvallen. Dit is erg lastig en pijnlijk. Vooral omdat je te horen krijg dat je alleen maar een paracetemol mag nemen. Paracetemol helpt helaas niet waardoor ik weer een week uit mijn ritme ben. De aanvallen gaan gepaard met spugen wat ik toch wel eng vind. maar ja uiteindelijk hoop ik dat het gezond is en dat ik er dan echt van genieten kan... ps hebben meerdere ervaring met migraine aanvallen tijdens de zwangerschap?
meid, van harte!! wat vervelend dat je van die migraine aanvallen hebt...heftig zeg..hopelijk zwakt dat snel wat af? sterkte ermee!! liefs
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb vaker gehoord van hoofdpijn/migraine tijdens de zwangerschap. Vervelend. Heb helaas geen advies voor je. Bij mij blijft het gelukkig bij een paar dagen drukkende hoofdpijn zonder misselijkheid e.d. Idd vervelend dat je nergens iets voor mag innemen behalve PCM dan. Hoop dat je klachten niet te vaak komen opzetten. Succes en geniet van je zwangerschap.
Van harte gefeliciteerd Wat enorm balen van die migraine aanvallen zeg, vooral nu omdat er niets is naast paracetamol wat je mag gebruiken. Geen ervaring mee dus kan je helaas niet helpen maar wil je wel heel veel succes wensen
Gefeliciteerd!! en ik was juist van mijn migraine af tijdens de zwangerschap,vanwege geen pilgebruik! Succes!!