Is dit een vruchtzak? Met foto.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door romyatilla, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Beste verloskundige,

Is dit een vruchtzak of een stolsel?

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Even een update:

Van de 26e tot 30e heb ik bloed verloren. In totaal verloor ik 3 hele kleine stolsels en de 27e verloor ik dat ding op de foto.

26e heb ik een inwendige echo gehad, maar ze zag zoveel slijm en bloed, dat het beeld gewoon slecht was.

Ze zei dat ik ervan moest uitgaan dat ik een miskraam had gehad, omdat ik dat vele bloeden had.

Mijn symptomen waren trouwens de 25e ofzo al weg, dus ik had al een slecht gevoel... Alleen het aparte is dat nu het bloed allemaal weg is na 5 dagen, ik mijn symptomen beetje bij beetje terug krijg..

Mijn verloskundige die zegt dat het nog wel eens een vanishing twin kan zijn. Alleen dat kon ze niet met 100% zekerheid zeggen, wat dat mag ze niet.

Ik had vandaag 7w+4 geweest en met het begin van de bloeding 6w+5

X

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Romyatilla,

sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels zeker dat het een miskraam is geweest? Zo klinkt het namelijk in mijn oren wel en de foto lijkt wel echt weefsel te laten zien en geen stolsel. Je lichaam kan trouwens raar reageren op een zwangerschap/miskraam hoor. Klachten kunnen aanhouden of eerder ophouden. Dat is niet echt een goede graadmeter.

Groetjes Brigitte

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoi hoi,

Ja na een paar dagen was het bloeden gestopt en toen heb ik weer een echo gehad en zagen ze dat alles weer heel mooi was en alles was weg. Ik mocht dus ook gelijk weer op opnieuw insemineren.

25 mei begon de bloeding v.d. miskraam en nu bijna 25 juni heb ik bijna een positieve ovulatie test. Wel laat he? Dat is zeker normaal he? Pas na 4 weken weer een eisprong.

Ik blijf gewoon lekker testen en hopelijk komt mijn eisprong snel en hopelijk ben ik weer snel zwanger!! :)

Deel Deze Pagina