ja! gestopt! en nu...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tante m, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tante m

tante m Lid

4 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

eindelijk zijn ook wij nu gestopt!:) al iets meer dan 8 weken en vind het superrr spannend! hihi tot nu toe ook niet meer ongi geworden, normaal volgens dokter, maar omdat het de eerste keer is weet ik ook totaal NIET wat er te verwachten valt en natuurlijk is dat ook voor iedereen anders.
    wel veel aan tips en trucs en wetenschap van lieve nicht, dus dat is fijn om met iemand over te kunnen beppen (aangezien mannen daar blijkbaar toch heeel anders mee omgaan dan wijzelf;))

nou we zullen zien!

greetz

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Spannend he:)!! Nou, je bent hier ook aan het juiste adres voor al je vragen en twijfels hoor. Ik hoop dat je snel je eerste natuurlijke ongesteldheid zult hebben. Heel veel succes en plezier met zwanger worden!!
    Liefs Tara

3. tante m

tante m Lid

4 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel! ja zeker spannend! heb mn pil ongeveer 3 jaar doorgeslikt maar de laatste tijd kwam mn ongi er toch vrij regelmatig doorheen, maar nu ik gestopt ben is het dus al 8 weken geleden voor het laatst!:(
    ong 2,5 week geleden voor de zekerheid een test gedaan maar vooralsnog negatief.
    wel errug moe, veel en lang slapen (geef hier eerder hoge-stress-factor op werk de schuld van) en paar dagen in de week toch vaak erg buikpijn, niet zoals dat ongi opkomt maar net iets hoger.

oh en miss raar maar tijdens het klussen soms last in buik, alsof mn lief ergens tegenaan zit te euh... you know what i mean:) hihi

greetz

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    begin alvast met foliumzuur, dat kan je maar binnen hebben!

5. tante m

tante m Lid

4 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep yep ben ik al keurig op tijd mee begonnen;)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend :) hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten op een wondertje!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Inderdaad foliumzuur, of evt multivitamines.

En verder: have fun!
    Zolang je nog geen menstruatie hebt gehad is het toch ook gokken, wanneer je eisprong nou is. Daarna komt er vaak wel meer ritme in, en kun je beter plannen wanneer je "moet" klussen..

8. mama123

mama123 Lid

18 aug 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wil me even voorstellen. Ben mama van een mooie dochter en zijn ook net een weekje gestopt met de pil!! Zo spannend allemaal weer!! helemaal aan toe met ons gezinnetje. Was aan de cerazette pil dus even afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden!!!

9. Lize86

Lize86 Lid

30 aug 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Wat spannend he! Ik ben sinds dit weekend gestopt met de pil, had hem gisteravond moeten slikken na ongi, maar niet gedaan.....en nu maar wachten op 1e x natuurlijk ongesteld!
    Verder ben ik ook begonnne met vitaal zwanger tabletten van kr*dvat..Mijn man stimuleer ik nu ook om multivits te slikken, hopelijk helpt het allemaal :D

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tante m@ Succes meis , hou er rekening mee dat je lijf de pil hormonen er eerst uit moet hebben+ dat je last van ontpillen kan krijgen.En die syntomen kunnen op zwangerschapsverschijnselen lijken.
    En geniet vooral van elkaar , maak er geen moetjes van.
    Hoop dat je gewone ongi snel komt.
    KNUF.

11. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Veel succes en plezier... enne.... het kan natuurlijk ook zijn dat je al zwanger bent... hou dat even in je achterhoofd als je maar niet ongesteld wordt... ;)

12. tante m

tante m Lid

4 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!

jaaa spannend hoor! idd nu wachten op mn eerste ongesteldheid, is nu idd gissen op welke momenten je eisprong anders is:( volgens dokter kan je wel gewoon elk moment zwanger worden, vind ik wel een fijn idee maar wil eerst wel eens dat dit gewoon normaal wordt met cyclus enz. ach probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, niet meer dan normaal natuurlijk want je stopt niet voor niets:p hahaha

succes allemaal, liefs!

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuk!
    Je kunt even een test doen of je niet al zwanger bent...
    Zo niet, dan gewoon afwachten op je menstruatie.
    Dan kun je met de calculator rechtbovenaan in de balk de 1e dag van je laatste menstruatie invullen en kun je precies zien wanneer jou vruchtbare dagen zijn.
    Succes, en welkom hier.

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Je kunt zwanger zijn, bij mijn oudste ben ik ook niet ongesteld geweest na de pilstop.
    De 2de moest ik eerst ontpillen (5de ronde) en we gaan nu voor de 3de (2de ronde)

Succes

15. mama123

mama123 Lid

18 aug 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!! Heel spannend.. Heel veel succes. Ik was bij de eerste 1x 'gewoon' ongesteld geweest en vervolgens gelijk zwanger. Nu met de tweede is het toch anders. Je houd je er meer mee bezig. Ben nu een maand geleden gestopt en moet het vandaag worden. Nog niets te bekennen. Na het stoppen met de pil ook niet 'nep' ongesteld geweest.. Heel vreemd. Denk niet dat ik al zwanger kan zijn maar even afwachten nog!

16. tante m

tante m Lid

4 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!

ben ik weer (ben niet zo'n heeeele actieve internetter;)) !!!

vorige week nog test gedaan en helaas weer niets... opzich is dat ook niet zo heel erg, altijd jammer natuurlijk, maar wil geen drama ervan maken. moet idd wel leuk blijven en geen moetjes.

ook nog steeds niet ongi gewordenas donderdag al 10 weken niet... hou me vast aan wat de dokter zegt dus blijf rustig hahahaha

succes ook voor alle anderen natuurlijk!

liefs

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tante@ Meis wat erg dat je nog geen ongi bent.
    Klinkt raar , maar 10 week is wel lang dacht ik zo helemaal als ook nog eens steeds de testen negatief zijn.

Ik weet het niet zeker maar zal ze al aan pco kunnen denken meiden?
    Of dokter raad plegen waarom nog geen ongi ?

18. Artemiss

Artemiss Lid

23 aug 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!

Ik heb in het verleden ook jarenlang de pil geslikt. Toen ik stopte werd ik pas na 4 maanden weer ongesteld. (Was toen nog niet bezig met zwanger worden). Daarna altijd regelmatige cyclus gehad. Op de huisartsensite staat ook dat je menstruatie tot een half jaar weg kan blijven na het stoppen met de pil en dat het bijna altijd vanzelf weer op gang komt. Tot die tijd zou ik me dus geen zorgen maken. Maar ik snap dat als je zwanger wilt worden het wel vervelend is om steeds af te moeten wachten!

Hoop voor je dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina