Mijn zoontje heeft gele vette korsten op zijn hoofdhuid. Alleen waar zijn haar groeit. Nu weet ik dat hij dit ook vlak na de geboorte had (ben de naam kwijt) maar nu heeft hij het weer ik dacht toch echt dat dit een baby kwaaltje was.... Ik heb echt geen idee wat ik destijds heb gedaan ertegen...Iemand tips? En hoe kan het dat hij dit weer heeft? Ik dacht dat het met hormonen te maken had van nog na de bevalling...?
volgens mij is het berg. je hebt van die anti berg pads van zwitsal. je kunt ook zijn haar voor het slapengaan insmeren met babyolie, dan kun je er de volgende dag al goed wat uitkammen. groetjes, Miranda
Klinkt als berg. Insmeren met babyolie en laten intrekken, en dan kun je het als het goed is zo van zijn hoofd 'schrapen'.
Het heet idd 'berg' en zoals hierboven ook al is gezegd even insmeren met baby-olie en dan laten intrekken. Je kunt het er dan met een kartonnetje afschrapen of met een droge doek afwrijven. Op het consultatiebureau hebben ze mij verteld dat dit terug kan komen tot je kindje een jaar of 4 is, dus niet per se een babykwaal
haha oke.... ik dacht al, zo vreemd dat hij het nu weer kreeg. Dat het misschien met de bv te maken had ofzo en dat hij zo hormonen binnen krijgt ofzo. Maar het is dus normaal
ik ben kapster en knip kids van 10 die dit nog hebben hoor, maar dan komt het door de gel die er niet goed uitgewassen word. probeer goed bij je kleintje als je zijn haar wast de schedel goe te wassen berg komt vaak door gel of dat soort dingen die achterblijven en de huid verstikken
je hebt ook van dat haarlotion tegen berg, ik smeer elke avond nikita haar haren in met dat lotion en t ruikt ook nog eens zo lkker baby-achtig