Joyce, wij zijn precies even ver Ik denk soms ook dat ik het al voel maar ik weet het niet zeker. Het is mijn eerste kindje dus het zou wel wat vroeg zijn. Maar ik hou het in de gaten of ik het ga herkennen enzo
ik voel al dik een week duidelijk schopjes, geen belletjes oid. nu is mijn baby vrij klein (loopt ietwat achter) maar soms zijn die schopjes echt al gevoelig.
Ik voelde mijn kindje wel in de 15e week maar dat was idd zoals de meer hier zeggen veel lager .. net boven mijn schaambotje (nu nog trouwens met bijna 18 weken)
Ik voelde afgelopen zaterdag de baby voor het eerst. Ook vrij laag ergens mijn broekrand. Ik voelde de baby rechts. Maar ik denk dat je baarmoeder wel bij je navel kan zitten. Ik kom net bij de verloskundige vandaan en ze voelde de rand van mijn baarmoeder rond mijn navel. Misschien een heel klein stukje eronder. Heb het zelf ook even gevoeld. Was erg leuk! Groetjes
Het is trouwens mijn eerste kindje. En toen ik het gevoel van zaterdag beschreef zei de verloskundige dat het de baby was geweest. Super leuk! Groetjes