15 wkn, waar kindje voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Joyce, wij zijn precies even ver :D Ik denk soms ook dat ik het al voel maar ik weet het niet zeker. Het is mijn eerste kindje dus het zou wel wat vroeg zijn. Maar ik hou het in de gaten of ik het ga herkennen enzo :D

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik voel al dik een week duidelijk schopjes, geen belletjes oid. nu is mijn baby vrij klein (loopt ietwat achter) maar soms zijn die schopjes echt al gevoelig.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik voelde mijn kindje wel in de 15e week maar dat was idd zoals de meer hier zeggen veel lager .. net boven mijn schaambotje (nu nog trouwens met bijna 18 weken)

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Sjors82, ja idd we zijn even ver :D

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Nee dat klopt wel meestal voel je de eerste pas later
    geen zorgen maken en lekker genieten !

6. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik voelde afgelopen zaterdag de baby voor het eerst. Ook vrij laag ergens mijn broekrand. Ik voelde de baby rechts. Maar ik denk dat je baarmoeder wel bij je navel kan zitten. Ik kom net bij de verloskundige vandaan en ze voelde de rand van mijn baarmoeder rond mijn navel. Misschien een heel klein stukje eronder. Heb het zelf ook even gevoeld. Was erg leuk!

Groetjes

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Het is trouwens mijn eerste kindje. En toen ik het gevoel van zaterdag beschreef zei de verloskundige dat het de baby was geweest. Super leuk!

Groetjes

Deel Deze Pagina