Hey dames/meiden! Sorry hoor, ik moet even wat kwijt. Het zal wel weer niets zijn, maar dan ben ik het in elk geval even kwijt. Hier kan ik het tenminste kwijt. Was ik sinds een maand of drie al niet meer zo bezig met die vervelende laatste week voor de menstruatie, ben ik het nu wel weer even. Ik zal het uitleggen: In september zijn we in de MMM beland (na anderhalf jaar zelf proberen). Althans, eerst de gesprekken en onderzoeken. Na een HSG bleken mijn beide eileiders afgesloten te zijn en vol met vocht te zitten. Ik heb in het verleden 4 zware operaties in het bekkenbodemgebied gehad, dus dat was eigenlijk niet zo vreemd. Het advies van de gynaecoloog was meteen IVF. We kwamen op de wachtlijst en mogen nu, zodra ik weer ongesteld word, beginnen met de hormoonstimulatie. Dat wordt dus extra spannend, aangezien de kans nu groter zal zijn dan dat we al hadden (ik blijf overigens wel optimistisch hoor). Maar nu komt het... Ik heb vaak, maar niet altijd, voor mijn menstruatie roze- en bruinverlies. Deze keer dus ook. Ik houd mijn temperatuur bij op FF. Na mijn eisprong heb ik nog een LF van 9, 10 en soms 11 dagen. Vandaag is dag 11. Dit komt in mijn vorige metingen maar weinig voor. Meestal 9 of 10 dagen. Ik heb bijna geen bruinverlies gehad vandaag. Zal het dan toch? Of word ik morgen gewoon weer ongesteld? Ik weet dat de kans zeer klein is, maar ja, de wonderen zijn de wereld toch nog niet uit? Verder gaat het goed met me hoor! Ik mag op dag 2 van de menstruatie beginnen met de behandeling en daar kijk ik (hoe gek het ook klinkt, want spuiten zit ik niet op te wachten) onwijs naar uit. Wat zijn die laatste dagen toch kl*te! Groetjes M
MenM; het zou wel heel mooi zijn als je alles niet hoeft te ondergaan. Hoe moeilijk het ook is probeer realistisch te blijven! Sterkte.
Bedankt voor je reactie Liza! Dat zou zeker mooi zijn. Ik ben heel realistisch hoor, maar af en toe moet ik iets kwijt... Jij ook veel sterkte!
Nou, morgen mag ik beginnen. Vannacht ongesteld geworden. Kon ik die laatste paar uur gewoon niet wachten. Haha. Voor alle anderen: Jullie ook succes!
He M, Balen he dat je dan toch ongi wordt. Stiekem hoop je altijd op een wondertje. Heel veel succes met jullie eerste IVF. Dat 2009 maar jullie jaar mag worden. We gaan in ieder geval weer allemaal duimen voor elkaar. Logisch dat je je verhaal even kwijt wil. Sterkte meid. Liefs Maaike
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ook voor jullie zal ik duimen en wens ik jullie een geweldig 2009 toe. Dat dromen en wensen uit mogen komen. Liefs M