Hallo allemaal, Nog even wachten en dan mag ik beginnen. Mijn menstruatie moet vandaag of morgen iig deze week komen en dan mag ik beginnen met een snuif hormoon en ik mag a.s. maandag naar de gyn. voor een echo, en prikles e.d. Maar nu komt het, ik kan niet meer wachten..... Ik ben vreselijk ongeduldig, gelukkig zit de kerst ertussen dan heb ik wat afleiding, voor de rest ben ik alleen maar bezig met baby en zwanger worden. Iedereen hele fijne dagen gewenst, Veel liefs Romy
Heel herkenbaar. Probeer afleiding te zoeken want voor je het weet zit je heel de dag forums af te gaan! Hopelijk heb je een leuke kerst in het vooruitzicht met heel veel leuke afleiding.
Inderdaad erg herkenbaar! Zo zat ik vorig jaar ook met kerst. Werd volgens mij op 27 december ongesteld. Heel veel succes alvast!
Bedankt voor jullie reactie. Dat je snel hele dagen forums zit te lezen is wel waar. Ben nu de badkamer aan het witten (heb de gang en de woonkamer al gehad haha) Ach mijn huis knapt op van die onrust van mij haha
Ben toch wel even nieuwsgierig... Al begonnen met de hormonen? Ik wacht ook op mijn menstruatie. Spannend hoor. Succes!
Ha ha ja ik ben 2e kerstdag begonnen Zeker spannend. Maandag ochtend naar ziekenhuis voor echo en uitleg van de rest van de hormonen. Veels liefs
Ja dat is inderdaad beter ja. Jij ook succes dan de komende tijd. Laten we maar duimen voor elkaar Liefs romy