hallo. even een vraagje. Begin over twee weken aan mijn 5de kuur clomid had eerst 2 kuren met 50 mg clomid = geen reactie had toen 2 kuren met 100 mg clomid = geen reactie Gaan nu dus naar de 150 mg clomid = hoogste dosis. Wie heeft er ook al een x 150 mg gehad en bij wie sloeg dit aan? en werden bij jullie de bijwerkingen ook 3x zo erg? Ik kots me namelijk al leeg van 1 pil en ben de hele dag giga misselijk en chago. Alvast bedankt. ( ow ja nog een vraagje. Mijn collega's vroegen zich af of het geen kwaad ken voor je lichaam. constant hormonen slikken. ik heb zo iets van "zal wel meevallen anders schrijven ze het niet voor" maar weten jullie of er nog gevolgen door zijn? xxx
Nou Kaatje, ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee dus ik kan je vraag niet beantwoorden. Wel wil ik je heel veel succes toenwensen en ik duim mee dat je snel zwanger zal raken! Liefs en een dikke knuffel Manuela
hoi Kaatje, Nu zie ik je hier. Ik heb nu net mijn clomid kuur achter de rug ik heb 1x 50 gehad zonder resultaat, 1x 100 zonder resultaat, en nu had ik 150 en een reusachtig ei, moet alleen nog springen. Als het niet raak is, krijg ik weer 50. groetjes
hai kaatje, onder het kopje vruchtbaarheidsbehandelingen vind je veel mensen die clomid gebruiken.ook 150mg! ik hoop voor je dat het snel aanslaat! veel liefs elfje
clomid stimuleert de groei van een of meerdere eiblaasjes in een cyclus, zodat waneer deze groot genoeg zijn, er een eitje uit kan springen. mensen krijgen clomid voorgeschreven wanneer er nauwlijks tot geen eisprongen optreden. liefs elfje
Dank je wel! Wij hebben gister een brief gekregen om voor het eerst naar de gyn te gaan. Vet spannend! Bloeduitslagen, spermaonderzoek en echo leek goed. Dus we zullen zien!
hoi hoi. nou morgen laatste dagje Clomid.. bijwerkingen vallen gelukkig mee deze maand. Zag er echt tegenop.. Maandag een echo.. hoop het zo. xxx