Wat duren die dagen tot het weekend ontzettend lang. Moet het even van mij afschrijven meiden sorry, Menstruatie van mij heeft niet doorgezet, sinds woensdag vorige week tot eergister heb ik dus met vlagen (dus niet doorlopend) slijm met soms wat roze erin. Maar dat is dus 1 keer per dag wat, dus inlegkruisje is eigenlijk al overbodig, want is alleen met afvegen. (ja lekker ranzig he) Heb op de eerste dag (donderdag) een tempratuur drop gehad die dus nu weer is opgeklommen. (kan duiden op innesteling) De grap is dat ik 6 a 7 dagen voor dat slijm echt giga buik en rugpijn heb gehad twee dagen, begon steeds om 16.00 's middags tot 's avonds. Had er gigantisch last van. Dacht toen dat mijn ong eraan ging komen. Verder heb ik een puistenkop, al sinds twee weken geleden na die pijn heb ik vlagen van duizeligheid, soms misselijkheid (sinds deze week), soms ineens opkomende hoofdpijn, wazig gevoel in mijn hoofd, sinds deze week moe, erg moe al slaap ik voldoende, kan eten als een rund. En sinds gister steken, lichte steken en pijn bij klussen in mijn baarmoeder gister, was niet fijn.. O,ja en niet te vergeten, lichte steken in mijn borst en een soort trekkend gevoel, ik vind ze groter (maar ik kan mij goed dingen inbeelden), tepels zachter en ook ik vind ze donkerder (maar ja dat inbeeldingsvermogen van mij) Vanmorgen hoopte ik op een temperatuur stijging, die was sinds zaterdag constant en redelijk hoog, maar hij was iets gedaald, had het wel koud Dus morgen mijn temp even afwachten. Wat is de mogelijkheid waar ik op hoop: 5 okt eisprong (was die avond dronken en had vrijdag een kater) 11 okt innestelling is begonnen. Dat betekend zaterdag a.s. positieve test Andere mogelijkheid, mijn lichaam doet er alles aan om mij te pesten. Welke optie kiezen jullie P.s. mijn vriend is al sinds twee weken geleden stellig overtuigd dat ik zwanger ben, erg raar feit, normaal maak ik standaard ruzie voor mijn ong komt en ben ik tegen depri aan, nu ben ik de hele dag super super vrolijk.
Zou gewoon testen dan weet je het zeker je bent overtijd....dus het kan....niet om het een of ander hoor maar dronken worden als je zwanger wil worden is niet heel handig.. Succes
ik zou er ook gewoon een testje tegen aan gooien als ik je verhaal zo lees zou het wel eens raak kunnen zijn mar ja een vrouwenlichaam zit raar in elkaar dus je weet het pas zeker na een test groetjes baby blues
Ik zou gewoon even testen. Je bent behoorlijk overtijd, al was je eerste cyclus 114 dagen natuurlijk ... en een vrouwenlichaam zit raar in elkaar ! Succes !
ik drink nooit, dus het is echt een uitzondering, Maar aangezien mijn vorige cyclus 114 dagen duurde (heb toen geen een slok wijn gehad), erg opgelet op alles wat ik wou eten. wou ik me deze ronde niet voor alles uitsluiten. En als ik 5 okt mijn ei had ben ik nu niet overtijd. let dus maar niet op mijn banner.