150 mg clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaatje85, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. Had mijn verhaaltje ook al bij zwanger worden gedaan,maar doe hem hier nog maar een x. Sorry voor het aparte onderwerp maar zo blijven de antwoorden wat duidelijker.

hallo. even een vraagje.
    Begin over twee weken aan mijn 5de kuur clomid

had eerst 2 kuren met 50 mg clomid = geen reactie
    had toen 2 kuren met 100 mg clomid = geen reactie
    Gaan nu dus naar de 150 mg clomid = hoogste dosis.

Wie heeft er ook al een x 150 mg gehad en bij wie sloeg dit aan? en werden bij jullie de bijwerkingen ook 3x zo erg? Ik kots me namelijk al leeg van 1 pil en ben de hele dag giga misselijk en chago.

Alvast bedankt.

( ow ja nog een vraagje. Mijn collega's vroegen zich af of het geen kwaad ken voor je lichaam. constant hormonen slikken. ik heb zo iets van "zal wel meevallen anders schrijven ze het niet voor" maar weten jullie of er nog gevolgen door zijn?

xxx

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ben ik ook wel benieuwd naar...
    Ik moet nu ook naar de 150mg..

Succes kaatje85!

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Veel succes met de 150 mg, ik hoop dat de bijwerkingen een beetje meevallen.
    Ik heb nu ook geen reactie gehad met 50 mg en moet nu 100 mg slikken.
    Ik hoop dat jij met 150 mg wel een mooi ei kan krijgen.

Groetjes van Senna

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je Senna. Hoop dat bij jou de 100 aanslaat
    Joyce. Jij ook succes met de 150

xxx

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ikke heb 150 gehad!

had eerst 50 kreeg pas op dag 25 eisprong zwanger maar mk.
    toen weer 50 pas eisprong op dag 29? (Niet zeker)
    toen 100,deed helemaal niks
    toen 150 en bingo 3 eitjes en zwangerrrr

Had met de 50 en 100 helemaal nergens last van,maar sloeg het ook niet goed aan.
    met 150 had ik veel meer bijwerkingen maar het sloeg wel erg goed aan!

succes!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    kijk zulk nieuws willen we horen... nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat het bij mij ook zo goed aan slaat.
    xxx

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Geeft weer een beetje hoop.. Nadat je bij de eerste 2 dosis helemaal geen reactie hebt...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. even een vraagje voor degene die ook 150 mg hebben gehad.. bij de 50 en 100 mg moest ik ook primulot slikken maar dat was altijd maar 1 pil per dag. nu heb ik weer primulot en nu moet ik 3 pillen op een dag.. hadden jullie dat ook?

xxx

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb 50 maar daar voor werd ik maar 1 keer uitmezelf ongesteld en heb 2x primolut gehad.
    Maar had 3pilletjes per dag. Alle 2 de keren.
    En toen was er op de echo's bijna niks te zien dat ik ongesteld moest worden.
    Misschien heeft dat er mee te maken.
    Dat als er wel iets zit en het goed aangemaakt is dat je dan 1 pilletje nodig heb per dag en als er nog niks of weinig zit je meer nodig heb?

10. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb provera en dat zijn 2 tabletten per dag...

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo allemaal,

Ik heb ook onlangs 150 mg clomid gehad, maar omdat ik net als bij 50 en 100 nergens last van had, was ik bang dat het niet had geholpen, maar volgens de gyn was het een superei, die vorige week woensdag 21mm was en op springen stond. Op donderdag heb ik waarschijnlijk de eisprong gehad (met bloed), nu vrijdag (6 oktober) moet ik bloedprikken (progesterontest) en op 11 oktober zou ik mijn nod hebben, dus is nu spannend.

groetjes en succes

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Mercedes.. zeker spannend..ga hard voor je duimen meid.

xxx

13. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Goh, dus sommigen van jullie hebben wel bijwerkingen van clomid...

Ik lees nog maar bij weinig dat 50 mg aanslaat. Ik ben benieuwd hoeveel de gyn mij gaat voorschrijven in november....

Succes meiden!

ps: Spannend Mercedes. Houd je ons op de hoogte?!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die geen bijwerkingen ervaart van clomid. Ik dacht eerst ook dat het dan dus niet zou aanslaan, maar met 100mg had ik de vorige cyclus toch een mooi ei. Dus het zegt gelukkig niets.
    Kan me wel voorstellen als je zoveel last hebt van bijwerkingen dat het er met 150mg niet beter op zal worden...

De eerste keer heb ik provera gekregen, elke dag 1 pilletje 10 dagen lang. De tweede keer primolut, elke dag 3 pilletjes 7 dagen lang. Na de provera werd ik op dag 9 ongesteld na het stoppen, bij de primolut op dag 3, dus dat was wel heel fijn.
    Misschien heeft iedereen wel een andere hoeveelheid per pilletje gehad? Ik weet niet of er meerdere varianten van zijn.

groetjes,
    Snoopy

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej kaatje...

Ik ben dan niet aan de chlomid..maarre ik heb wel primolut gehad.en ik moest 3keer een pilletje per dag slikken.10 dagen lang...

Vraag me eigenlijk af, of ze zelf wel weten wat ze voor moeten schrijven)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meiden.. bedankt voor alle reacties.. misschien een beetje een late reactie haha.
    Slik vandaag mijn laatste clomid en dan is het wachten weer begonnen. Maandag krijg ik een echo om te zien of er een eitje groeid... ik wil het.
    Heb al 3x een pendel staan voor november een tweeling :S

Bijwerkingen van de clomid vallen me gelukkig mee. neem ze nu smiddags bij het eten en heb eigenlijk alleen af en toe buikpijn en een vlaag van misselijkheid.. niet veel te klagen dus.

xxx

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Kaatje,

Ik heb vandaag ook weer de laatste clomid genomen, moet morgen naar de gyn en dan volgende week kijken of er iets groeid. Als ik van vorige maand uitga, dan zou ik volgend weekend mijn eisprong moeten krijgen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat moet jij al snel terug naar de gyn dan? Heb gister mijn laatste in genomen en krijg maandag een echo. Heb me vandaag ziek gemeld na anderhalf uur werken. heb giga hoofdpijn, misselijkheid en zie dubbel.. maar even verplicht rusten vandaag.
    Succes bij de gyn
    xxx

Deel Deze Pagina