Langdurig een beetje bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jorietje, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vraagje: ik ben vorige week zaterdag na een cyclus van 42 dagen eindelijk ongesteld geworden, en tm donderdag/vrijdag was het normaal bloedverlies, niet echt heel veel zoals ik gewend was, maar ook niet bijzonder weinig. Zaterdag dacht ik dat het over was, maar toen ik s avonds naar de wc ging, zat er weer wat bloed op het wc papiertje. Zondagochtend (na een vrijpartijtje) ;) ook weer wat bloed gezien, verder de zondag en maandag niks gezien. En zojuist zag ik ook weer wat bloed (na gisteravond weer een vrijpartijtje) ;)

Herkent iemand dit? Ik maak me niet echt zorgen, maar ik vind het wel een beetje typisch omdat ik dit niet eerder gehad heb.

Gr,
    Jorietje

2. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi Jorietje,

Het klinkt heel bekend. Dit heb ik zelf ook wel eens na het vrijen gehad. Waarschijnlijk heb je wat oud bloed mee genomen bij het vrijen.

(Tenzij het helder rood is, want dat heb ik gehad. Toen was het een ontsteking. En dat is op te lossen met een antibiotica. Ik wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, maar als je echt twijfelt kun je het beste even langs de huisarts gaan.)

Liefs, Sensa

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Vandaag een beetje in de gaten gehouden en het is bruinig, alleen duurt het nu al weer de hele dag... Waarom zit een vrouwenlichaam zo gecompliceerd in elkaar pfffff...

4. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Oké, dat klinkt als oud bloed. Tja, wij vrouwen hebben inderdaad altijd iets aparts. Hihi.. (Ik teminste.. )

Liefs, Sensa

5. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    kilnkt erg herkenbaar:
    Ik was vorig jaar ongi geworden, dit duurde 4 dagen. Een week later ineens weer bloedverlies (rood) 2 dagen lang, na vrijpartij.
    Toen een paar dagen later weer wat verlies na het sporten en na een vrijpartij iets later weer.
    Ik ben toen naar de ha geweest en deze dacht aan een hele vroege 'miskraam'. Er zou dan wel een bevruchting zijn geweest, maar geen goede innesteling.

Zou zoiets kunnen of heb je een negatieve test gehad?
    Ik was op vakantie toen en wilde als ik thuis nog niet ongi was testen, maar had toen die 4 dagen al gehad dus dacht ongi te zijn geworden.

6. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    ohja, daarna was ik zwanger! Dus dat geeft hoop!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Gisteravond zat er ook weer wat roods tussendoor
    En ik heb een negatieve test gehad, nu 2 weken geleden....
    Ik kijk het nog maar even aan denk ik, maar me zorgen maken is niet echt nodig, lijkt me

8. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb hetzelfde! Ik ben 24 juni jl. ongi geworden (echte ongi he) die duurde tot 28 juni, toen vanaf 1 juli wat bruinverlies (minimaal) vanaf afgelopen maandag zit er af en toe wat bloed bij en het is erg donkerbruin. Ik heb 22 juni jl. een test gedaan deze was negatief.

Hebben jullieb advies? Ik heb de HA gebeld die vertelde dat het oud bloed kan zijn maar als dit aanhoud ik toch maar een test moet doen voor alle zekerheid.

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hmmmmm ik denk toch dat ik dan ook nog maar een keer een test moet doen voor alle zekerheid... Als jij dat advies krijgt, zal ik mezelf dat advies maar even geven ;)

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jorietje; Ja dat vertelde de assistente mij, want het komt weleens voor dat vrouwen rood/bruin verlies hebben en dan toch zwanger zijn, maar het hoeft niet, ik doe vrijdagochtend een testje wanneer jij?

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @mevrnathalie
    Ik denk ook vrijdagochtend, dan ben ik een dagje vrij (ben nu aan t werk eigenlijk)... ;)

Als ik getest heb, zet ik hier wel naar wat daar uit is gekomen...
    Jij ook?

12. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik laat het ook wel even weten, ik zit ook op mijn werk...erg he!!!!

Ik doe smorgens de test rond 6:30 uur.

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik wel wat later, denk ik...

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Begin te twijfelen of ik wel ga testen... Verlies nu heel veel slijm, wat op een eisprong kan duiden. Dus vind ik het weer zonde van mn zwtest.. Ben wel met ovutests in de weer, maar tot nu toe geen posi gehad...

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Hoi,

Heb ook zoiets gehad, 6 weken aan een stuk.
    Met antibiotica is het weggegaan,

Deze cyclus leek het weer erop, alsof het zo zou doorgaan.
    na paar dagen ongi, weer 1,5 week bruine afscheiding.

Stond op het punt stappen te ondernemen, maar nu is het plotseling weer gestopt......gelukkig.....

Idd, soms ( nou ja, erg vaak ) snap ik van mijn lichaam gewoon helemaal niks...

SUCCES...XXXXXXX...

Denk trouwens dat het al met al, niet iets ernstis is, maar lastig is het wel.....

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Voor mijn eigen gemoedsrust nog getest, maar uiteraard niet zwanger. Ook gelijk een ovutest gedaan, maar ook die was negatief.. Maar ik denk dat ik nu toch wel rond de eisprong zit..

@mevrnathalie, heb je getest??

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Jorietje

Ik heb gisterochtend getest, en wat denk je: positief! Tis toch ongelooflijk! Gelijk de HA gebeld ivm mijn bloedingen, die vertelde dat ik het rustig aan moet doen en alleen maar kan afwachten. Net even een clearblue gekocht, die ga ik maandag denk ik doen. het bloeden is wel minder dan van de week. Nu meer bruin en oud bloed. Ik ben blij maar tegelijk ook angstig. Ik heb ook nog een verloskundigepraktijk gebeld, die raadde mij ook aan even rustig aan te doen en vooral geen gemeenschap te hebben, hier kun je namelijk ook bloedingen van krijgen. Maandag nogmaals testen dus!

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik had vanaf dag 18 vorige cyclus een week rood/bruin verlies ! Sinds gisteren ben ik ook wat misselijk en zere borsten, als het aanhoud ga ik volgende week ook een testje doen !

Gefeliciteerd met je zwangerschap mevrnathalie !

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hier vanaf dag 22 al bruine afscheiding. Dit heb ik 1 cyclus ook een keer gehad en uiteindelijk toch ongesteld geworden en toen erg heftig. Ik heb altijd gedacht dat er toen iets niet goed is gegaan met de innesteling.
    Nu ben ik erg benieuwd of ik weer alsnog ongi ga worden... best eng vind ik het! Het is nog niet heel erg en ik heb nog geen helder bloed gezien.

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!! En vandaag nog een testje gedaan??
    Hoe lang zijn jullie "bezig" geweest?

Share This Page