Jeetje zeg...wat een verhaal Die testen liegen er niet om, heb zelden een foto van een test gezien die zo'n duidelijke streep liet zien. En dat met 2 verschillende merken....ik weet niet waarom jij nog twijfelt hoor haha, volgens mij kun je niet veel meer zwanger raken dan je nu bent Wat goed dat de test nu wel positief aangeeft. Anders was je met zo'n kuurtje begonnen terwijl je zwanger bent. Ben ook wel heeeeeel erg benieuwd hoe ver je nu bent, kan dus zomaar al 5 mnd zijn Maandag naar de HA en als het goed is laat hij zo snel mogelijk een echo maken....weet je tenminste hoe lang je nog van je zwangerschap mag genieten of hoe snel je een kleine in je armen zult hebben hihi Gefeliciteerd ennuh............Geniet ervan!!!!!!!!!!!
wauw geweldig zeg , wat een duidelijke testen , ... van harte hoor , voor beide !! ik heb morgen de eer om te testen , spannend ps - in ochtend urine zitten meer hormonen... kan het dan zijn dat de test positief aan geeft omdat je gewoon meer hormonen in je plasje hebt zitten en eigenlijk daardoor niet zwanger ben....???? help...
nee er kan geen hcg hormoon in je ochendurine zitten als je niet zwanger bent ook al heb je je plas 3dagen opgehouden hahahaha succes met testen morgen!!
Nee dat kan niet. Je ochtendurine is geconcentreerder dan later op de dag waardoor een test eerder positief kan zijn. Met avondurine zal de tesst dan misschien pas een paar dgn later positief zijn. Maar een test (romed uitgezonderd) geeft alleen maar positief als je zwanger bent.
Van harte gefeliciteerd hoor. Wat een verhaal. Ik ben benieuwd hoe je man op dit nieuws reageert. Laat je het ons weten? Geniet ervan. Groetjes, Jaycey
Mmmmaaaaaarrrrr meisje toch, wat een verhaal zeg!!!! Maar wel een met een geweldige afloop. Van harte gefeliciteert en geniet ervan, het is echt waar je bent ZWANGER je wordt MAMA!!!!! Liefs Danny
Van harte gefeliciteerd =D> Ja ben nu ook wel benieuwd hoor. En ben ook zeer benieuwd als je die echo hebt gehad. Tis toch niet te hopen dat je al een maand of 5 zwanger bent Lijkt me juist zo fijn de zwangerschap vanaf het begin af aan bewust mee te maken.
Volgens mij hebben ze die kerel naar het ziekenhuis moeten voeren ... helemaal in shock van het verschieten!!! gewoonweg super!!! een geweldig verhaal meisje!!! geniet ervan zoveel je kan!!
Hahaha, ja dat kan ook nog Verschieten! haha, ben jij brabants of zeggen ze da boven de rivieren ook?
Wat een verhaal zeg! Geweldig dit! Van harte gefeliciteerd!!!!!! Ik word nu ook wel heel nieuwsgierig naar de reactie van je mannetje
Gefeliciteerd Mirr en mannetje, Ga er lekker van genieten,ben erg benieuwd hoe ver je nu bent hoor. Dikke knuffel Kareltje
Jeetje, wat een bizar verhaal. Ruim 5 maanden niet ongi en nu ZWANGER!!! Is toch echt overduidelijk je 2 testen. Meid, geweldig joh! Van harte gefeliciteerd Ben wel benieuwd hoe ver je nu dan bent. Enne.... heb je man het overleefd??? Liefs, Corina
Wauwie mir! Je hart zal vandaag wel honderd duizend sprongetjes hebben gemaakt... !!! Alle geluk!! liefs female
Sorry, dat ik jullie heb laten wachten!!! Mijn man was SUPER verrast! Hij had dit ook echt NIET verwacht! We moeten nog wel heel erg aan het idee wennen, het is nog niet echt doorgedrongen! Maar het is FANTASTISCH! Heb net maar weer een keer getest en er verscheen weer een dikke PLUS! Ik hou jullie op de hoogte! BEDANKT voor alle reacties! XXX Mir
Super hoor!! Het lijkt me fantastisch als je 'denk' doordat je geen ongi hebt..hmmm...en dan iineens BINGO!! Wauw. Mirre