Hoi, Ik heb even een vraag. Vaak krijg je bij tijdschriften of via bambix/nestle/ nutrilon probeerverpakkingen voor voedingen. Ik heb al aardig wat zakjes in de kast liggen. Nu zijn ze allemaal anders of van een ander merk. Kan ik ze dan wel geven? Dus de ene dag de een, de andere dag de ander? Lijkt me voor de darmpjes niet altijd even prettig. Ikzelf gebruik nutrilon met de flesvoeding. En bij de fruithapjes? Kun je dat ook door elkaar geven? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik geef ook af en toe zo´n zakje hoor. Ook al is t van een ander merk. Ook heb ik kan en klare pyamapapjes in pakjes van verschillende merken en verschillende smaken. Hier nergens last van.... En wat bedoel je met fruithapje? Olvarit/huismerk verschillen? Moet geen probleem zijn lijkt me
of je eet ze zelf op, heb ik ook gedaan het meeste van dat spul is zo zoet, dat ik het DL niet wil geven, maar zelf ben ik toch al "verpest" . Vooral die pyjamapapjes zijn stiekem echt lekker
Ik dacht ook al dat die fruithapjes niet zoveel zouden uitmaken, maar wist het niet met de zakjes voeding. Nou dan ga ik morgen gewoon eens een zakje proberen, kijken wat mijn zoon ervan vindt! En dan heb ik gelijk nog een vraagje. Mijn zoon is nu zes maanden. Hij krijgt s'ochtends fruit en sinds een week ben ik begonnen met groente s'middags. Nu gaf een vriendin van mij aan dat zij al soepstengels en bisquitjes gaf als tussendoortje. Kan dat al zo vroeg?
Tja..het kan wel maar zou het toch niet doen, is vaak grotendeels suiker. bambix heeft ook mini rijstewafels, dat is hier een hit en eet wat makkelijker dan stukjes van ene grote en er zit geen zout in maar als je nog niet verder met granen ed bent begonnen zou ik beginnen met een broodkorstje. De zakjes melkpap van bambix zijn ook op basis van nutrilon het is een grote familie ) dus dat zou sowiezo geen probleem moeten zijn.
Qua granen zou ik gewoon beginnen met brood of granenpap. Een baby van 6mnd heeft nog geen tussendoortjes nodig, en al helemaal geen koek.
Met de mini rijstwafeltjes van Bambix moet je wel goed opletten. Die zijn pas vanaf 8 maanden. Niet elk kindje van 6 maanden kan dit al verwerken.
helemaal gelijk!! God, was het al weer helemaal vergeten. Ik heb er een die het heel snel onder de knie had en het heerlijk vind zelf te eten.. sorry
Qua probeerverpakkingen zou ik het gewoon geven hoor. Deed ik hier ook, en Finn heeft er nooit last van gehad.. Koekjes e.d. indd nog even mee wachten misschien, maar dat is ook per kind verschillend.
Koekjes is wat je zelf wilt... Wij zijn begonnen met een broodkorstje als extra´tje. Vanaf dat hij 7-7,5 maand oud is krijgt hij af en toe iets lekkers: Nijntje koekje, Bambix rijstenwafeltje, lange vinger, speculaasje. Ik doe niet zo moeilijk met wat hij krijgt (al overdrijf ik het zeker niet) Hij vind alles lekker, is absoluut niet dik, dus ja, waarom nu niet. En over een jaar ineens wel? Maar dat is ieder voor zich toch
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik maar eerst eens een broodkorstje ga proberen! Kijken wat hij ervan vindt.