Ik blijf echt werkelijk versteld staan kijken dat velen een poetsende zwangere associeren met nesteldrang. Ben je in de laatste weken aan het schoonmaken krijg je te horen nesteldrang. Het kan aan mij liggen hoor maar dan denk ik bij mezelf... dus die vrouw is NOOIT haar huis aan schoonmaken? Ik maak werkelijk elke week mijn huis schoon. Alle kamers worden schoongemaakt etc etc etc. Wc word 3x in de week gedaan etc. Nu kwam me moeder binnenlopen toen ik bezig was met 1 van de kamers... zegt ze: Je kan wel zien dat je over een paar weken moet bevallen. Zekers de nesteldrang... *zucht*
ahahah nou hier ook niks van te merken, ik zie nesteldrang meer eerder dat dingen dwangmatig meerdere keren gedaan worden. 1 x per week is toch gewoon normaal???
Sjah, gewoon het dagelijks/wekelijks huishouden lijkt mij ook niet echt nesteldrang. Maar als ik INEENS alle keukenkastjes leeg wil hebben en van boven tot onder wil uitsoppen, terwijl het niet echt nodig is, dan is dat denk ik wel nesteldrang Maar ja, dat heb ik ook zo vaak gehad wanneer ik menstrueerde Onderhoud mijn huis wekelijks/dagelijks, maar die extra grote klussen of een keer extra goed de badkamer doen (inclusief kasten) dat doe ik altijd tijdens hormonale poetsaanvallen Zijn die hormonen nog ergens goed voor *ziet zichzelf over 3 maanden wel alle plafonnières losschroeven, omdat die INEENS wel heel dringend aan een sopje toezijn, haha!*
Ja ik onderhoud mijn huis ook netjes .. Maar heb toch ook wel dingen die voor mij onder nesteldrang vallen en die zijn ook totaal niet nodig .. haha
Hahahaha.... ik zie nesteldrang meer zo van de drang hebben van het MOET nu en het MOET goed. Poets wekelijks het huis niks bijzonders eigenlijk. Maar de opmerkingen van het is nesteldrang... zucht... kan dr gek van worden
ahh nou.. ik heb juist wel last van nesteldrang, keukenkastjes enzo aanpakken terwijl ik aan de rest niet toe kom! En ik ben pas 13 weken zwanger! Ik ben vaak zo misselijk, 3 dagen in de week hele dagen door en dan kan ik ook echt niets doen in huis. De andere drie dagen in de week werk ik.. heb ik nog één dag over.. en die dag kan ik dan net de deur uit, de stad in, of dus keukenkastjes doen.. als ik weer zo'n bui heb.. Maar aan de rest kom ik niet toe! Hoe hebben jullie dat gedaan of doen jullie dat? Ik hoop maar dat die misselijkheid heel snel over is want ik word gek...
nou ik heb echt wel nesteldrang hor me huishouden word gewoon net als anders gedaan maar nu MOET voor ik naar bed ga gezogen worden en gedweild want de baby zou snachts wel s kunnen komen.....' enook boven word nu elke dag gezogen en gedweild.. totaal onnodig maar k kan er niks aan doen haha nesteldrang dus