zwanger worden na operatie baarmoederhals?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sillysa, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hallo,

Ik heb het in de vraag maar niet zo opgeschreven als het zit, maar ik heb in 2003 baarmoederhalskanker gehad, ben inmiddels gelukkig schoon.
    Ze hebben middels een operatie mijn baarmoederhals verwijdert, een uitstrijkje maken is ook altijd een heel gepruts bij mij omdat ze er niet bij kunnen komen.

Nu is mijn vraag, is het dan nog wel mogelijk om zwanger te raken als de baarmoedermond zo diep ligt??
    Kunnen die zwemertjes er dan wel bij??

Oja en daarnaast ben ik ook nog eens gerefertiliseert in okt. 2010 ivm. kinderwens.
    Hoe groot is dan de kans dat je zwanger wordt??

Alvast bedankt, groetjes sillysa

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sillysa,

je kunt met een naar achterstaande baarmoedermond ook goed zwanger worden, de zaadcelletjes komen overal! En de kans op een zwangerschap na refertilisatie weet ik eerlijk gezegd niet precies. Ligt eraan op wat voor manier de fertilisatie destijds is gedaan en hoe de eileiders eruit zien op dit moment. Dit is echt een goede vraag voor je gyn.

Groetjes Brigitte

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi Brigitte,

Bedankt voor je reactie!! Ben erg blij te horen dat dat igg. geen invloed heeft. Mijn sterrilisatie was met clips gedaan omdat ik pas 24 was toen ik het liet doen en de gyn. toch nog de optie openhield voor later.

Maar erg bedankt nu ben ik weer wat geruster,
    lieve groet sillysa

Deel Deze Pagina