hoihoi ik zit nu 6 dagen voor mijn nod(tenminste ik hou de langste cyclus aan) en nu heb ik een soort van spierpijn vanuit mijn oksels richting mijn (.)(.) zijn dat ook zwangerschaps verschijnselen? verder heb ik op het moment nergens geen last van..jah alleen last van hoofdpijn,en troebele urine. liefs love31
Gevoelige borsten is een symptoom. Bij de een zijn dat de tepels, bij de andere de zijkanten.. dus wie weet straalt het bij jou uit naar je oksels.. Hopen op een positieve test!
Ik heb het vaker gelezen hoor dat het een soort spierpijn is die van je oksels naar de (zij) kanten van je borsen trekt. Ik heb het nu ook
En wat moet je denken van meer afscheiding? Ik had ineens veel afscheiding, erg glibberig. Ik voelde het gister zo naar beneden lopen. Ahum Mijn ei heb ik echter allang gehad. Verder allerlei klachtjes maar ik durf nergens op te hopen. Veel hoofdpijn, misselijk, erg moe. Maar ik voel me aan de andere kant ook grieperig en ben dus bang dat dan het is. Zo even lekker uitwaaien met mijn mannetje. liefs Nikkie
Ik snap wat je bedoelt Nikkie, dat heb ik dus ook... Misselijk 's avonds in bed en erg moe... Vind het nou niet echt duidelijke symptomen... Ik moet ook nog wel even wachten voor ik kan testen, maar ik heb er anders nooit last van. We hopen op het beste.... Groetjes
hoi allemaal Ik denk dat ik zwanger ben omdat ik veel symptomen heb die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap. En nu heb ik ook nog jeukende tepels en vroeg me af of dit ook een zwangerschaps symptoom is?
Ik had jeukende tepels voor ik zwanger werd voor m'n nod elke keer. Deze maand had ik ze zowat niet voor m'n nod, nu na een paar weken wel weer vreselijke last van. Dus ja denk dat het ook een symptoom kan zijn van een zwangerschap maar ook van een naderende ongi... Hoop voor jullie het eerste!
ik denk niet dat het van een naderende ongi is want ik had mijn pil verkeerd ingenomen en had allerlei symptonen zoals misselijk, na het eten snel terug honger, 1dag bruinverlies, heel veel witverlies, steken in mijn borsten maar heb tijdens mijn stopweek toch bloedverlies gehad. maar het schijnt als je zwanger bent en de pil pakt kan je nog bloedverlies hebben. En nu heb ik ook nog jeukende tepels en nog meer pijnlijke borsten dus het is niet van een naderende ongi. Vind het echt vreemd. Maar ik ga vanavond maar eens langsgaan bij mijn dokter. En stiekem hoop ik wel dat het zo is ookal was het niet gepland.
Hoef je toch niet voor naar de dokter? Gewoon even een testje kopen, heb je ook duidelijkheid. Succes
hoi heb al een test gedaan en was negatief. Echt raar want blijf symptomen hebben dus denk ik dat het beste is om eens langs te gaan bij mijn huisarts.