Hallo, ik heb een vraag: Als je de laatste weken last heb van je blaas (lees: je hebt het gevoel dat je naar de wc moet, maar er komt niets uit) en pijn in de onderbuik kan dit te maken hebben met het doorslikken van de pil (vanaf ong. 14 april laatste keer menstruatie) ? Ik las ook dat het er eens kans is op niersteen, dat zijn ook symptomen daarvan. Verder heeft ze geen last van hoofpijn, misselijkheid/duizeligheid. Wel 1x een hele vrolijke avond, maar dat wil niet alles zeggen neem ik aan. Iets anders is dat ze bij de vorige menstruatie (ong. 14 april) een dag te laat was. Weet iemand een antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt Edit: Ze heeft de pil helemaal doorgeslikt, dus elke dag. Na die 1 dag vertraging is ze gewoon weer ongesteld geworden.
Het kan een zwangerschap zijn, maar er komt bij een zwangerschap wel altijd urine.. Je moet gewoon vaker kleine plasjes doen. Ik denk aan een blaasontsteking, heb ik voorheen ook heel vaak gehad. Als de urine erg donker is en sterk ruikt, kan het vaak duiden op een blaasontsteking.
Ik denk ook aan een blaasonsteking, heb ik ook gehad dacht gelijk ook dat ik mischien zwanger was maar jammer genoeg was het niet zo, ga naar de ha