Onbeperkt mobiel internetten voorbij..

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Devilschase, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, Aug 17, 2010
    Last edited: Aug 17, 2010
    Onbeperkt internetten op mobiele telefoons is binnenkort voorbij. Klanten zullen voortaan moeten betalen voor deze dienst.
    Vodafone schrapt het onbeperkt mobiel internetten al per 6 september voor nieuwe klanten en bij verlenging van abonnementen, aldus een woordvoerder van het telecombedrijf. KPN en derest van de aanbieders volgen later.

Klanten van Vodafone konden voor 9,50 euro per maand onbeperkt internetten op hun smartphone. Helemaal onbeperkt was dat ook niet, gebruikers mochten niet meer dan tien keer het gemiddelde verbruik overschrijden. Daar komt nu een einde aan. Het telecombedrijf gaat nieuwe bundels aanbieden voor nieuwe tarieven. De nieuwe abonnementen gaan uit van een maximum. Een woordvoerder benadrukt dat ,,het overgrote deel van de klanten voldoende heeft aan de nieuwe bundels'' Voor bestaande klanten veranderd er voorlopig nog helemaal niks.

T-mobile blijft echter onbeperkt internet aanbieden en gaat niet mee met de keuze van onderandere KPN en Vodafone.

Nou, lekker dan. Gelukkig heb ik een 2 jarige abbo met internet die nog meer dan 1,5 jaar loopt :D En als ze dat nu wel veranderen voor bestaande klanten kan je je contract laten ontbinden. Jeeej, weer een nieuwe telefoon, want wat moet ik met een smartfone zonder internet? :D

2. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Was toch al van plan om weg te gaan bij Vodafone...

Gaan ze terug naar de jaren 90 ofzo :(:p

3. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Lees goed: het is niet alleen Vodafone. Ik denk dat straks geen enkele aanbieder onbeperkt internet gaat aanbieden.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Had het er nog over met mn moeder!

Nou als dat zo is zeg ik heel dat internet op mn telefoon op en wordt het weer gewoon lekker alleen thuis kompjoeteren ;)

Betaal nu helemaal niets omdat ik twee jaar gratis heb...dus ga echt niet ineens veel meer betalen over een jaartje hoor!

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Wilde het net gaan nemen, hmm, niet dus!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Nu kan het juist nog!

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

OMG mijn abbo loopt tot eind september en ik zit bij Vodafone :$ Heb net een nieuwe BlackBerry gekocht :$

Echt verschrikkelijk balen dat ik nu naar T mobile moet en die nieuwe Iphone moet bestellen :D:p

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Niet alleen vodafone gaat over op deze maatregel... Le-zen ;)

Overigens maak ik me er echt niet druk om. Volgens mij ben ik toch geen groot verbruiker en kom je echt niet zomaar over het bedrag heen wat je nu toch al betaalt.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zal me niks verbazen als het uiteindelijk juist reclame wordt /is voor een nieuw abonnement :D

10. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap er niks van..

Ik heb afgelopen vrijdag mijn abbo verlengt en internet abbo er bij genomen...

Maar lees ik nou goed dat als je al onbeperkt internet hebt.. dat dat dan niet anders wordt?

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoop ik ff dat ze het voor bestaande klanten ook gaan doen, moet ook nog 1,5 jaar bij KPN maar dan ga ik dr echt weg hoor ..

Ik internet nu trouwens voor maar 2.50 euro pm onbeperkt bij HI / KPN

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Denk eerder dat ze het sarcastische bedoelde dat ze dan weer een nieuwe telefoon moet bestellen ;)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

jep, tot je je contract verlengt.

14. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    T- mobile wordt je ook niet blij van ahaha iedereen vaat nu naar t mobile en mijn internet doet het niet want hun netwerk wort overbelast nou lekker dan grr

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    alsof jouw internet het niet doet omdat iedereen naar Tmobile gaat. Dat zal wel meevallen. Niet iedereen kan zelf overstappen. TMobile is gewoon een schijtmaatschappij. Vodafone en KPN kunnen toch ook zorgen voor snel internet terwijl ide meer klanten hebben dan TMobile, en hun netwerk werkt prima en is niet overbelast.

TMobile is gewoon kansloos.

16. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik heb net een week geleden een nieuw abonnement bij Hi afgesloten met onbeperkt internet. Voor 2 jaar :D

Ik ben wel benieuwd in hoeverre dit ook werkelijkheid gaat worden. Een tijdje geleden hadden ze het erover dat prepaid zou verdwijnen... Of dat er helemaal geen abonnementen meer mochten komen met een gratis telefoon... :(

Share This Page