Onbeperkt internetten op mobiele telefoons is binnenkort voorbij. Klanten zullen voortaan moeten betalen voor deze dienst. Vodafone schrapt het onbeperkt mobiel internetten al per 6 september voor nieuwe klanten en bij verlenging van abonnementen, aldus een woordvoerder van het telecombedrijf. KPN en derest van de aanbieders volgen later. Klanten van Vodafone konden voor 9,50 euro per maand onbeperkt internetten op hun smartphone. Helemaal onbeperkt was dat ook niet, gebruikers mochten niet meer dan tien keer het gemiddelde verbruik overschrijden. Daar komt nu een einde aan. Het telecombedrijf gaat nieuwe bundels aanbieden voor nieuwe tarieven. De nieuwe abonnementen gaan uit van een maximum. Een woordvoerder benadrukt dat ,,het overgrote deel van de klanten voldoende heeft aan de nieuwe bundels'' Voor bestaande klanten veranderd er voorlopig nog helemaal niks. T-mobile blijft echter onbeperkt internet aanbieden en gaat niet mee met de keuze van onderandere KPN en Vodafone. Nou, lekker dan. Gelukkig heb ik een 2 jarige abbo met internet die nog meer dan 1,5 jaar loopt En als ze dat nu wel veranderen voor bestaande klanten kan je je contract laten ontbinden. Jeeej, weer een nieuwe telefoon, want wat moet ik met een smartfone zonder internet?
Lees goed: het is niet alleen Vodafone. Ik denk dat straks geen enkele aanbieder onbeperkt internet gaat aanbieden.
Had het er nog over met mn moeder! Nou als dat zo is zeg ik heel dat internet op mn telefoon op en wordt het weer gewoon lekker alleen thuis kompjoeteren Betaal nu helemaal niets omdat ik twee jaar gratis heb...dus ga echt niet ineens veel meer betalen over een jaartje hoor!
OMG mijn abbo loopt tot eind september en ik zit bij Vodafone Heb net een nieuwe BlackBerry gekocht Echt verschrikkelijk balen dat ik nu naar T mobile moet en die nieuwe Iphone moet bestellen
Niet alleen vodafone gaat over op deze maatregel... Le-zen Overigens maak ik me er echt niet druk om. Volgens mij ben ik toch geen groot verbruiker en kom je echt niet zomaar over het bedrag heen wat je nu toch al betaalt.
Ik snap er niks van.. Ik heb afgelopen vrijdag mijn abbo verlengt en internet abbo er bij genomen... Maar lees ik nou goed dat als je al onbeperkt internet hebt.. dat dat dan niet anders wordt?
Hoop ik ff dat ze het voor bestaande klanten ook gaan doen, moet ook nog 1,5 jaar bij KPN maar dan ga ik dr echt weg hoor .. Ik internet nu trouwens voor maar 2.50 euro pm onbeperkt bij HI / KPN
T- mobile wordt je ook niet blij van ahaha iedereen vaat nu naar t mobile en mijn internet doet het niet want hun netwerk wort overbelast nou lekker dan grr
alsof jouw internet het niet doet omdat iedereen naar Tmobile gaat. Dat zal wel meevallen. Niet iedereen kan zelf overstappen. TMobile is gewoon een schijtmaatschappij. Vodafone en KPN kunnen toch ook zorgen voor snel internet terwijl ide meer klanten hebben dan TMobile, en hun netwerk werkt prima en is niet overbelast. TMobile is gewoon kansloos.
Ik heb net een week geleden een nieuw abonnement bij Hi afgesloten met onbeperkt internet. Voor 2 jaar Ik ben wel benieuwd in hoeverre dit ook werkelijkheid gaat worden. Een tijdje geleden hadden ze het erover dat prepaid zou verdwijnen... Of dat er helemaal geen abonnementen meer mochten komen met een gratis telefoon...