Best knap dat die vrouw nog met zichzelf kan leven. Kan me er echt niets bij voorstellen. Die kerel is natuurlijk ook echt niet lekker. Als hij echt geen kinderen zou willen, laat je dan toch steriliseren. En wat betreft die vrouw, als je 15 keer de weg naar een kliniek weet te vinden, dan kun je toch ook naar de ha voor de pil ofzo (of zelfs in die kliniek zelf?!!). Dit valt echt niet goed te praten wat mij betreft.
helemaal mee eens! ik wil er ook nog ff bij vermelden dat zo'n vrouw echt geen kinderen verdiend en al helemaal geen moeder titel...
Nu ik dit lees heb ik er geen begrip voor!!! Wat triest voor alle vrouwen die zo graag een kindje willen. Dan moet je toch ziek zijn in je hoofd om zo te leven.
Blijkbaar had zij wel een kinderwens maar ook aan de andere flinke angst voor die man. Ik weet niet hoe dat is, ik heb het wel dichtbij gezien wat angst kan doen met iemand. Ene kant kinderwens aan de andere verlammende angst, tja.....
Ik snap niet dat zij het lef heeft om met haar kop op een boek te verschijnen? Dat ze dit nog wil goed praten?! Er is in mijn ogen geen enkel excuus om vijftien keer een abortus te pegen!!!!!
vreselijk Verder maak ik er geen woorden aan vuil Ik kan alleen een ding bedenken en denk dat dit forum het niet toelaat wanneer ik dat uit.
Ok dat ben ik met je eens.... Maar als ze het al 15 KEER heeft gedaan, dan vind ik het wel degelijk moord. Keer op keer maar weer zwanger raken en het kind gewoon weg laten halen... Moet je eens nagaan hoeveel dat is: 15 mensen die bij elkaar staan. 15 mensenlevens! Dus bij één abortus kan ik nog denken: daar zal vast een hele goede reden voor zijn, maar voor zoveel abortussen, daar heb ik echt geen woorden voor.
bizar!!! te weird gewoon! Er zullen vast argumenten zijn van haar kant, en die vent die spoorde natuurlijk ook van geen kant, maar dit is echt schrikbarend! Overigens vind ik het ook een soort medische nalatigheid als je bij 1 vrouw 15 keer een abortus uitvoert!!!!! Dan moet je toch ook een melding maken en actie ondernemen als arts??
Als er een keer iets in je leven gebeurt waardoor je abortus moet doen...dan kan ik me dat voorstellen. Maar 15x...pfff! Maar wie weet hoe ze onder invloed was van die man? geen idee.... Ben in iedergeval wel benieuwd naar haar boek.
heb net even nog wat opgezocht erover en zij zegt dus dat zwanger worden een verslaving was net als drank maar omdat ze haar man niet kwijt wilde het elke keer weg liet halen. ook een keer een abortus gepleegd door een zelfmoordpoging met 18 weken!!! ziek!!! en dus die man had duidelijk aangegeven vooraf aan dat hij geen kids wilde... kan je toch ook weg gaan!!!
Natuurlijk niet. Als je werkelijk verlangt naar een kindje (en dan ga ik er vanuit dat je daar naar verlangt omdat je je niet kunt voorstellen dat er iets mooiers of iets waar meer van kunt houden is, waar dan ook ter wereld) kan je het écht niet over je hart verkrijgen om zo'n klein, hulpeloos en onschuldig wezentje VIJFTIEN keer te vermoorden hoor. Of tenminste, om vijftien verschillende wezentjes te vermoorden.
Wat vreselijk zeg... En wat voor vrouw ben je dan als je 15 abortussen laat plegen... Als zij het zo graag wou en haar vent niet...dan ging ze toch lekker weg bij hem... Misschien makkelijk gezegd..maar als je zwanger bent en je wilt je kind beschermen (wat voor mij heel normaal is en ik denk ook bij heel veel moeders) dan heb je er alles voor over. Al is die vent gevaarlijk, dan maar op de vlucht slaan en zorgen voor je eigen kind. Dit is niet goed te praten..
Ik weet nu al dat hier reacties op zullen komen........ Niks zinnigs over te zeggen behalve, baarmoeder, eileiders, en eierstokken eruit rukken, en dichtnaaien van onder. Die zal dan ook noooit meer kinderen krijgen, en dat is dan ook het beste voor zulke idioten! VIES WIJF, BAH!!!!!
Typisch hoor, ze schuift het lekker af denk ik op d'r exman. Heeft ze dan geen geweten? Bah, ik wordt er gewoon naar van.