15x abortus en nu toch moeder...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MG2009, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Wou precies t zelfde schrijven. Misselijkmakend dit! Dat mens spoort niet.

2. 4days

4days Niet meer actief

Nou, idd!! :$

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou dat is wel HEEL ziek idd... Ik ben zelf niet tegen abortus, maar dan wel onder bepaalde omstandigheden. Zoiets als dit kan gewoon echt niet...

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat een ongeloooooooofelijk raar mokkel ( om het nog netjes te zeggen ) ...

15x Abortus, ze heeft idd nooit van anticonceptie gehoord, kolere zeg, denk ff na !!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zo bang was ze schijnbaar niet voor die vent want ze schrijft nu rusitg een boek wat ook hem aangaat.
    Nou geloof me, als hij echt zo vreselijk gevaarlijk is hou je je wel gedeist. Vooral als je 2 kinderen hebt die je moet beschermen.
    Denk gewoon dat ze gestoord is joh.

Ik koop het boek niet EN omdat ze er aan verdient EN omdat ik er misselijk van word.

6. 4days

4days Niet meer actief

Ja en zelf als ze echt bang was had ze gewoon de pil kunnen nemen toch... Ik vind t maar een l*lverhaal.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Vreselijk zeg, 15 x abortus, gewon niet te bevatten. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze vrouw hier verder geen last en ongelooflijk verdriet van heeft, ook al heeft ze er keer op keer zelf voor gekozen. Maar goed er bestaan rare en gewetenloze mensen op de wereld. Ik hoop van harte dat ze met zichzelf kan leven nu.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

sorry hoor maar vind deze vrouw een belachenlijke vertoning die had nooit kinderen moeten krijgen
    hoe kom je er op om tot 15x toe een arbortus te doen
    en ja ik ben er tegen en als iemand het doet vind ik ook dat je een moord pleegt
    maar dat is mijn mening vind het vreselijk dat je een kindje die nog niks heeft kunnen doen weg haalt omdat je niet wilt dat je bij hem kinderen krijgt ga dan bij hem weg hoe dominant of wat ie ook doet
    ben jaren mishandeld geweest en ik ben zelfs gegaan ben gaan lopen ben gevlucht..
    maar goed daar ging het niet over...
    ik ben van mening dat je dan ook andere dingen had kunnen treffen om niet zwanger te geraken:$:(

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

anticonceptie trouwens ook, werd mij verteld.

Schijnt ook dat de paus in italie anticonceptie wilde afschaven en aburtus was daar al zowiezo al niet mag, dus als je 15 bent en je raakt zwanger dan ben je verplicht om het te houden.

Misschien was haar man/vriend ook tegen anticonceptie dat weten we niet, ik vind het wel sneu voor haar. Ik heb ook een aburtus gehad, en geloof me, je voelt je eigen echt klote daarna. Mijn zus heeft het zelfde doorstaan en voelde der eigen ook rot.

Laatstaan wat zij heeft doorstaan :/

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Sex voor het huwelijk is ook niet toegestaan....

On-topic: *steekt haar vingers in haar oren en houdt haar ogen stijf dicht om het bericht niet te horen of te zien*

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik schrik een btje van jullie reactie.
    Deze naiefe vrouw heeft indd een fout begaan. Ze hield van een man. Vaak komt het voor dat mensen foute dingen doen in hun leven omdat ze van iemand houden.
    Zelf vind ik dat ze bij die vent weg had moeten gaan want 15 is indd erg veel. Maar er zitten hier wel hele heftige reacties tussen.
    Ik heb zelf 2 abortussen gedaan op jonge leeftijd. Ben ik het ook niet waard om moeder te zijn dan?

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#52 pnirmal, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2010

Je hebt gelijk. Je hebt in je jongere jaren deze beslissing genomen en je bent het zeker waard om moeder te zijn.

Mensen reageren en veroordelen elkaar kei hard, Eerst naar je zelf kijken en dan oordelen over een ander. Je hebt het denk niet voor je lol gedaan.

.

13. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Wat erg voor die vent! Ik bedoel, die vrouw zégt dat hij zo is, maareu hoeveel mensen praten lief over hun ex?? Misschien heeft hij het wel helemaal niet geweten dat ze überhaupt zwanger is geweest... . Ik kan me ook gewoon niet indenken dat haar laatste 2 ze.schappen zo geweldig zijn geweest voor haar! Als je 15 van je kinden hebt laten doden dan kun je toch niet gelukkig zijn??

@cindy 1981. Ik ken jou niet, ik weet niet waarom je abortus hebt laten plegen, maar als jij alleen abortus hebt laten plegen omdat je zwangerschappen op dat moment even niet uitkwamen, heb ik daar persoonlijk wel heel veel moeite mee... Ik zie élk leven als een wonder, een door God gegeven cadeau. Ik persoonlijk geloof (en hebben dat zelf ook ervaren) dat als je zwanger raakt in een moeilijke situatie, waar je geen uitweg ziet, God je tóch alle middelen zal geven om ervoor te zorgen.
    Ik geloof echt niet dat dit betekent dat je geen goede moeder kunt zijn. God houdt van ieder mens, ook de mens die fouten maakt en wil ook ieder zijn fouten vergeven, hoe groot of klein het ook maar is!

liefs Susy

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou daar mag ze het mee doen cindy 1981 wat een bull shit. Als er een god bestaat maakt hij ook niet dat deze foute gebeuren.

Dus een meisje dat verk word of enz en zw raakt moet het kind dan maar houden. Nee zeg ik dat meisje is al genoeg gestraft en omdat er mensen zijn die denken dat god de werld zal verbeteren moeten eerst eens naar zich zelf kijken.
    Door het geloof lopen er miljoenen ongewenste kinderen rond vrouwen die geen kinderen willen maar door middel van uithuweling gedwongen worden om ook kinderen enz te nemen dat is niet schadelijk. God laat me niet lachen.

Maar iedereen mag geloven wat hij of zij wil. Alleen heb ik totaal niks met god.Als die al zou bestaan. Maar dat moet iedereen voorzich zelf weten.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    * diepe zucht *

En daar vecht ik al vanaf 15 mei 2009 voor in de MMM, voor een kindje van ons samen. En dan zal zij even 15x abortus plegen????

Vindt het ronduit walgelijk en vindt dat echt moorden plegen!!!! Zoals ik al eens in een gedicht op me babysite schreef:

Er zijn zo veel mensen
    die niet eens een kindje wensen.
    Maar die het zomaar wordt gegund
    had het bij ons ook niet zo gekund?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Cindy, dit bericht was niet naar jou bedoeld meis ;). Het gaat me puur om 15x abortus. Iedereen maakt weleens een fout in zijn/haar leven, dus mijn bericht was niet voor jou ;).

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @susy: ik denk niet dat het een questie van een god is. Ik geloof totaal niet in een god (teveel gebeurd).
    1e aborstus was ik 18 en zou gaan studeren. Mijn ouders en vrienden hebben me een btje gedwongen om het weg te laten halen.

2e abortus: was van een scharrel en die had (bleek achteraf) al een vriendin. Ik had totaal geen geld en geen vaste ondergrond om voor het kindje te zorgen.
    Dus beide is een geval van kwam ff niet uit.

Toch heb ik nu een fantastische vrolijke dochter. En een mooie overleden zoontje. Ik geloof in het spirituele en geloof dat hij ook gewoon hier is. Daar schep ik mijn kracht uit.
    Dus ieder zijn ding ;)

18. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Denk als je het verhaal goed zou lezen, dat ze op dat moment niet echt een keus had, zeker niet in het begin.

Als je mishandeld wordt zowel geestelijk als lichamelijk stap je niet zomaar op bij iemand. Althanis niet iedereen. De meeste durven niet.

En zij was bang voor de gevolgen aangezien de proffessor zo duidelijk had gesteld geen kinderen te willen.

Dat ze dus maar is overgegaan tot abortus.

Je doet rare dingen als je in het nauw gedreven wordt.

Ik vind het enerzijds belachelijk als ik kijk hoe lang wij bezig zijn geweest om zwanger te raken dat nu eindelijk gelukt is en dat iemand het gewoon 15x over zijn hart krijgt om het af te breken..
    Dan kan ik boos worden.

Anderzijds heb ik meerdere dingen meegemaakt in mijn omgeving die niet leuk waren, en waarvan ik kan begrijpen dat iemand zoiets doet.

mijn mening...

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Weet ik wel ik vat het ook niet persoonlijk op. Ook ik ken het gevoel van die wanhoop. (later bleek mijn ex niet vruchtbaar).
    Omdat ik me zelf vrij schuldig voel over de abortussen doe ik nu elke keer mee aan moeders voor moeders.

Ik wil geen discussie op gang brengen. Wil alleen maar duidelijk maken dat er ook een andere kant van het verhaal kan zijn. En dat ik gewoon schrok van alle heftige reacties.

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Je verwoord wat ik bedoel

Deel Deze Pagina